תוכן שיווקי

"הפתרונות של טיבקו מאפשרים ללקוחותינו למנף עסקים דיגיטליים"

כך אמר עמית דובר, משנה למנכ"ל קבוצת יעל

08/11/2018 12:02
עמית דובר, משנה למנכ"ל קבוצת יעל. צילום: יח"צ

קבוצת יעל, נציגתה של טיבקו בישראל, תקיים ב-4 בדצמבר את כנס הלקוחות של טיבקו בארץ. הכנס יתקיים במלון דניאל בהרצליה וישתתפו בו מומחי טיבקו מהארץ ומהעולם, שיעבירו הרצאות מרתקות בנושאים הטכנולוגיים המובילים כיום במגזר העסקי, כגון: טרנספורמציה דיגיטלית, ניהול API, אנליטיקה, אינטרנט של הדברים, אינטגרציה בענן ואינטגרציית יישומי ענן.

לקראת האירוע שוחחנו עם עמית דובר, משנה למנכ"ל הקבוצה.

כבר עשרות שנים שאתם מזוהים בשוק המקומי עם טיבקו העולמית. מה מהות הקשר ביניכם?
"אכן, אנחנו גאים להיות נציגיה הבלעדיים של טיבקו בישראל מזה שני עשורים. אנחנו משמשים כגוף המכירה, היישום, התמיכה וההדרכה של פתרונות טיבקו בשוק המקומי, וביצענו פה כבר עשרות פרויקטים מוצלחים.

האגף המנהל את פעילות טיבקו בישראל מעסיק עשרות ארכיטקטים ומיישמים, שהוסמכו רשמית על ידיה, במגוון המוצרים והפתרונות השונים שלה. בנוסף, על בסיס הטכנולוגיה של החברה פיתחנו בקבוצה פתרונות משלימים שונים, כגון: מערכות לניידות מספרים, מערכות לאספקת שירותים, מערכות לגילוי הונאות ועוד".

אחרי כל כך הרבה שנים, איזו חשיבות מייחסת טיבקו לשוק הישראלי?
"מאז שנכנסה לישראל ב-1999 תפסה טיבקו נתח שוק מרכזי במגוון רחב של ורטיקלים, ביניהם תעשיה, תקשורת, בריאות, ביטחון ועוד. אין ספק כי השותפות ארוכת השנים הובילה לכך שהחברה העולמית רואה בישראל יעד עסקי חשוב ומדינה מתקדמת ופורצת דרך, ואנחנו שמחים להיות שותפים לפתרונות וליישומים החדשניים המבוססים על הפתרונות שלה.

אני, אישית, עובד עם טיבקו משנת 2,000, עברתי הסמכה רחבה על כלל פתרונותיה ואני מוסמך ברמה הגבוהה ביותר בהסמכת ארכיטקט. אני בהחלט מרגיש חלק אינטגרלי מהחברה העולמית. אנחנו מוכרים ומוערכים מאוד בטיבקו העולמית ומקיימים עימם קשר שוטף – הן לצרכי קידום מכירות ושיווק והן לצורך קידום השירות ללקוחות".

מה מציעה טיבקו לחברות ישראליות?
"טיבקו מציעה פתרונות אינטגרציה וניהול תהליכים עסקיים, פתרונות אנליטיקה מתקדמים וניהול API – תחום שנחשב כאחד המנופים העסקיים המשמעותיים בעולם הדיגיטל. בשנים האחרונות מכוונת החברה את מוצריה לתשתיות ענן פרטי, היברידי וציבורי, ולארכיטקטורות מבוססות מיקרו שירותים, כמו גם כניסה לפתרונות אינטרנט של הדברים מתקדמים דוגמת פרויקט פלוגו, שמאפשר את כל הטוב שיש לטיבקו להציע בסביבת רכיבי IoT. הסינרגיה בין פתרונות התוכנה של טיבקו יחד עם המומחיות שלנו בקבוצה מאפשרת לחברות ישראליות לקדם את עסקיהן בצורה מהירה, אמינה ופשוטה, ללא צורך בקידוד מורכב. יש לכך דוגמאות רבות ופרויקטים מעניינים עליהם אתם מוזמנים להגיע ולשמוע בכנס".

הקליקו כאן לרישום לכנס.

אירועים קרובים