תוכן שיווקי
לקראת כנס Red Hat Forum Israel 2018, ה-12 בנובמבר, מרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה

אמת מיחשוב ורד-האט – לפזר את הערפל אצל הלקוחות

לקראת האירוע השנתי של רד-האט שיתקיים תחת הכותרת Ideas Worth Exploring, יואל יעקבסן, ה-CTO של אמת מיחשוב, מספר אודות שיתוף הפעולה האסטרטגי בין החברות

05/11/2018 13:59
יואל יעקבסן, ה-CTO של אמת מיחשוב

אנא תאר בקצרה את אמת מיחשוב ופעילותה.
"אמת מיחשוב היא ספקית פתרונות IT מלאים, המתמחה בטכנולוגיות דטה סנטר, ענן ומידע. החברה, שהוקמה ב-1984, צברה ידע נרחב ושותפויות בסביבה המלאה של טכנולוגיות תשתית.

אנחנו חברה ציבורית שנסחרת בבורסה של תל אביב, עם משרדים ברחבי הארץ, מרכזי הפצה עולמיים ו-850 עובדים שערוכים לענות לאתגרים התובעניים ביותר של הלקוחות. המומחים שלנו מתאימים את הארכיטקטורה הטובה ביותר עבור אתגרי לקוחותינו, מציעים ומטמיעים פתרונות טובים מסוגם, בליווי שירותים ברמה גבוהה אותם מספקים המקצוענים המוסמכים שלנו.

אמת מיחשוב מובילה בשוק עם טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות, המגובות בשירותי יעוץ, הטמעה ותחזוקה. יחד עם שותפי טכנולוגיה איכותיים כמו עם רד-האט, היאע מאפשרת ללקוחותיה לקדם את היעילות הדיגיטלית שלהם – החל מחדשנות ועד פעילות שוטפת".

מהם הנושאים או האתגרים שמעסיקים את לקוחותיכם השנה?
"יש מספר דברים שמעסיקים את לקוחותינו. בראש ובראשונה, שינוי מודל הפיתוח, כך שיהיה קרוב יותר לתפיסות של מחשוב ענן, שיותר ויותר מתגבשות אצל הלקוחות. מעבר לארכיטקטורות מבוססות קונטיינרים גם עבור IT ארגוני מסורתי, מדובר על שימוש נשלט יותר במודיעין נתונים שמגיע מעולם הענן בסביבות פיתוח מודרניות. כמו כן, יש עניין רב ושאלות איך אפשר להשתמש בפתרונות למידת מכונה ולמידה עמוקה כדי לענות על שאלות עסקיות שמעסיקות את החברות. יש המון הייפ מסביב, ואנחנו פועלים כדי לפזר את הערפל".

מהם פתרונותיכם עבור הלקוחות, וכיצד משתלבים בהם טכנולוגיות ופתרונות רד-האט?
"יש באמת מיחשוב פעילות רבה סביב הטכנולוגיות החדשות. לקוחות שומעים דיבורים עתירי מילות באזזז ולא מבינים. אנחנו נפגשים עם לקוחות ומייעצים להם, כדי להוריד את רמת אי הבהירות סביב ההייפ ולתת לארגון להבין איך ניתן להשתמש בכך לתועלתו.

כמו כן, אנחנו עובדים עם לקוחות לבחינה טכנולוגית של פתרונות המיועדים לגישור בין IT מסורתי לארכיטקטורה בעולם ענן. מוצרי רד-האט קריטיים כאן. תשתיות הלינוקס שלה הפכו לסטנדרט דה פקטו. העובדה שאפשר להריץ פיתוחים חדשים על הבסיס של רד-האט, שהינו הרבה יותר יציב לעומת טכנולוגיות קוד פתוח אחרות, מרגיעה לקוחות. אנחנו בוחנים באופן שוטף את שוק פתרונות האנטרפרייז מבוססי הקונטיינרים. לקוחות מתלבטים בין מגוון הפתרונות בשוק, ופתרונות רד-האט הם מהעיקריים שלנו בתחום".

המסר שמלווה השנה את כל אירועי Red Hat Forum בעולם הוא Ideas Worth Exploring. אילו רעיונות וכיוונים חדשים אתם חוקרים עבור לקוחותיכם?
"אנחנו מציעים ללקוחות את היכולות והתובנות בעולם מילות הבאזזז. אחד הנושאים העיקריים בבחינת הפתרונות הוא שילוב מחשוב עתיר ביצועים, ובאופן ספציפי למידה עמוקה על קוברנטיס, שמקבל תשומת לב רבה מלקוחות שמנסים שימוש בטכניקות כמו למידה עמוקה ולימודי מכונה לפתרון בעיות שאותן הם לא יכולים היו לפתור קודם. לקוחותינו מבינים שהתחום קריטי עבורם, ונעזרים בנו לתכנון ולהקמת התשתיות שתאפשרנה להם שימוש מוצלח בלמידה עמוקה. הם מבינים שזה הגל הבא בערך המוסף של הטכנולוגיה לפעילות העסקית של הארגון".

להרשמה לאירוע לחצו כאן

אירועים קרובים