תוכן שיווקי
לקראת כנס Red Hat Forum Israel 2018, ה-12 בנובמבר, מרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה

בינת תקשורת מחשבים ורד-האט מציגות פלטפורמה כשירות המבוסס על OpenShift

לקראת האירוע השנתי של רד האט שיתקיים תחת הכותרת Ideas Worth Exploring, עופר ביתן, סמנכ"ל הנדסה וטכנולוגיות ומנהל הטכנולוגיות של בינת תקשורת מחשבים, מספר אודות שיתוף הפעולה האסטרטגי בין החברות

04/11/2018 11:15
עופר ביתן, סמנכ"ל הנדסה לטכנולוגיות מחשוב בבינת. צילום: יח"צ

תאר בקצרה את בינת תקשורת מחשבים ופעילותכם

"בינת תקשורת מחשבים היא האינטגרטור העצמאי המוביל בארץ. אנחנו ממוקדים בלקוחות ומביאים את הפתרון הטוב ביותר ללקוח על פי ה"אני מאמין" שלנו. הרמה המקצועית שלנו גבוהה מאוד. מתוך 540 עובדים בחברה, כ- 200 הם מומחים בתחומים שונים: טכנולוגיות מחשוב, תקשורת, אבטחת מידע, אודיו/וידיאו, collaboration, call center ועוד".

"אנחנו גם ספק מהותי של שירותי ענן לכל השוק הישראלי ומבצעים אינטגרציות לענן ציבורי כשותפים של אמזון ומיקרוסופט, ליווי של הלקוח במעבר לענן דורש מצוינות ומקצוענות גבוהה של אינטגרטור".

מה הם הנושאים או האתגרים שמעסיקים את לקוחותיכם השנה?

"ב- 2018 התחילו הלקוחות בצעד ראשון להקמת ענן פרטי. הם הבינו שהתשתית חשובה והתחילו ליישם במרכזי הנתונים (data center) שלהם טכנולוגיות כמו זן חדש של תשתיות מחשוב ואחסון hyper convergence, מודולריות, בתפיסת ענן, היוצרות תשתית זריזה ואלסטית. זה הצעד הראשון במסע ל-Cloud automation בדטה סנטר. לקוחות החלו לבחון שכבות אוטומציה עליונות לניהול ענן, כמו צריכה אוטומטית וצריכה גמישה של משאבים לפי דרישה. לדעתי 2019 תהיה עבור הלקוחות שנת המימוש של אוטומציית ענן בדטה סנטר, להשלמת המסע לענן פרטי ו/או היברידי".

"אחד הנושאים שמעסיקים לקוחות הוא ההתלבטות בין שירותי IaaS (תשתית כשירות) או שירותי PaaS (פלטפורמה כשירות). לקוחות SMB מעוניינים ב-IaaS בענן ציבורי או בענן מנוהל של בינת. גם חברות אנטרפרייז גדולות מעוניינות בכך, אבל מי שצריך הכי הרבה גמישות בצריכת משאבים לפי דרישה הם המפתחים, שבעצם הופכים למשתמשים הלוחצים על מחלקת IT להקים כל הזמן סביבות חדשות".

"כשמדובר באסטרטגיה עבור ענן פרטי, המפתחים ומהנדסי QA וכו', לא צריכים IaaS אלא PaaS, ואז במסע אל הענן ההיברידי ואוטומציית ענן, טכנולוגיות PaaS כמו OpenShift של רד-האט, מקבלות חשיבות עליונה ועדיפות ראשונה, ויש לה משמעות רבה מבחינת המפתחים".

"במקביל יש עוד מגמה חשובה. בשנתיים האחרונות התחילו המפתחים להבין שהרבה יותר משתלם להם לפתח יישומים ולארוז אותם בקונטיינרים במקום במכונות וירטואליות (VM). לכן רוב הפיתוחים החדשים עוברים מטכנולוגיות וירטואליזציה לתפיסת קונטיינריזציה של יישומים – הרבה יותר חסכוני, זריז, יעיל ונייד".

"זה חשוב מפני שהמפתח שכתב את הקוד שלו, יכול להריץ קונטיינר זה במרכז הנתונים הארגוני או בענן כלשהו ללא שינוי. כאשר צורכים משאבים בענן פרטי ובענן ציבורי, מדברים על ענן היברידי. טכנולוגיית הקונטיינר מאפשר לממש היברידיות ביעילות הרבה יותר גבוהה מאשר בגישת וירטואליזציה".

"טכנולוגיית פלטפורמה כשירות (PaaS) כמו OpenShift, מספקת את שכבת אוטומציית הענן, המאפשרת לנהל פריסת אפליקציות בתוך קונטיינרים באופן זריז וסקלבילי (CI/CD – פיתוח רציף/הפצה רציפה)".

מה הם פתרונותיכם עבור הלקוחות, וכיצד משתלבים בהם טכנולוגיות ופתרונות רד-האט?

"בינת תקשורת מחשבים, כחברה שמספקת את כל ספקטרום פתרונות ה- IT, החל בהקמת תשתיות פיזיות ודטה סנטר, עד לפתרונות אוטומציית ענן פרטי, היברידי וציבורי, מתקשרת ומתחברת עם רד-האט כמו עם כל עולם הלינוקס והקוד הפתוח. למעשה, כל מוצרי רד-האט משתלבים בפתרונותינו".

המסר שמלווה השנה את כל אירועי Red Hat Forum בעולם הוא Ideas Worth Exploring. איזה רעיונות וכיוונים חדשים אתם חוקרים עבור לקוחותיכם?

"ללא ספק, מימוש פלטפורמה כשירות (PaaS) והקמת שירותי PaaS בתוך הארגון. טכנולוגיה נוספת בה אנו עוסקים ומבצעים פרויקטים, היא בינה מלאכותית (AI) , ביג דטה אנאליטיק ורובוטיקה (פתרונות מבוססים שוב באופן מסיבי על קוד הפתוח). ארגונים צריכים להתחיל להיכנס ולבחון נושאים אלה, שהינם ההתפתחות הבאה של המחשוב. זה לא מדע בדיוני אלא מציאות 2019".

להרשמה לאירוע לחצו כאן

אירועים קרובים