תוכן שיווקי
לקראת כנס החדשנות יונאן-ישראל, מחר (ה'), ה-1 בנובמבר

חברת הבלוקצ'יין של קבוצת אמן מגיעה לסין

אמן תחשוף בכנס החדשנות בתל אביב שיתוף פעולה ייחודי עם מחוז יונאן שבסין

31/10/2018 15:49
בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן. צילום: יח"צ

ביום ה' הקרוב יתקיים בתל אביב כנס החדשנות יונאן-ישראל, במעמד סגן מושל מחוז יונאן, ז'ונג גואינג, ושגריר סין בישראל, ז'אן יונג־שין. לקראת הכנס שוחחנו עם בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן, על הזדמנות עסקית מעניינת מאוד שהיא רוקמת ביחד עם YIG, הגוף המסחרי והכלכלי של מחוז יונאן.

במסגרת האסטרטגיה של אמן להרחיב את פעילותה הבינלאומית הענפה והודות לאופי החדשני של השוק הסיני, בכוונת הקבוצה להמשיך ולהשקיע בו מאמצים רבים. אמן מובילה פעילות בינלאומית גדולה עם משרדי פיתוח, יישום ומכירות בשבע מדינות ובהם כ-700 עובדים, והיא החלה בשנה האחרונה את פעילותה בסין.

בשותפות עם ממשלת מחוז יונאן, שמרכזת את נושאי ההיי-טק והטכנולוגיה של YIG, מובילה קבוצת אמן בין השאר שותפות העוסקת בעולמות התוכן של פיתוח בסביבות הבלוקצ'יין, הפינטק וה-Big Data. במסגרת שותפות זו, הסביר פסטרנק, משקיעה YIG כספים ומשאבים רבים לפיתוח הפתרונות, שישמשו את המדינה בכלל ודרכה לשאר העולם.

"YIG שמה לה למטרה להוות חוד החנית ומרכז הידע הטכנולוגי במדינה, וזאת בסיוע קבוצת אמן ובליווי המומחים שלה. טכנולוגיית הבלוקצ'יין שלנו נבחרה כטכנולוגיה החדשנית הראשונה שתוצא לפועל במסגרת שיתוף הפעולה הבינלאומי, במספר פרויקטים מרכזיים בסין, בתחומי הרפואה, הבנקאות, הלוגיסטיקה והחקלאות", ציין.

הבחירה באמן בתחום זה היא הודות לפלטפורמת הבלוקצ'יין המתקדמת שפיתחה הקבוצה והידע הרב שצברה לאורך השנים, שיאפשרו זירוז תהליכי היישום וההתאמה המהירה לצרכים ההולכים וגוברים בסין. לדברי פסטרנק, "אנחנו צופים ששותפות אסטרטגית זו, שתחבר בין הפלטפורמה שפותחה בקבוצה במשך השנתיים האחרונות לבין הרצון הסיני להתרחב במהירות לפיתוח טכנולוגיות ממשיות לסיוע הניהול והבקרה התהליכית, פותחת אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות. אנחנו נלהבים ונרגשים לקראת שיתוף פעולה חשוב זה".

אירועים קרובים