תוכן שיווקי
לקראת אירוע Innov8 Work, ב-29 באוקטובר, מרכז הכנסים LAGO, ראשון לציון

בסוף החודש: הכנס הבינלאומי לעתיד עולם התעסוקה – בראשון לציון

17/10/2018 11:45
בן פלד, סמנכ"ל פיתוח עסקי באנשים ומחשבים והיזם של אירוע FUTURE of AI. צילום: תומר פולטין

כנס Innov8 Work, הראשון מסוגו בארץ, ייערך ב-29 באוקטובר במתחם האירועים LAGO בראשון לציון. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, יעסוק בעתיד עולם התעסוקה ויפגיש את מיטב מומחי משאבי האנוש, מנהלי קהילות ומתחמי עבודה משותפים, מובילי חדשנות וטכנולוגיה, משקיעים, יזמים, פרילנסרים ומנהלי פרויקטים. כולם יעסקו בבחינה מעמיקה של המגמות הטכנולוגיות והטרנדים החברתיים שמהווים את הכוחות המשנים את פני עולם התעסוקה.

אין זה סוד שעולם התעסוקה עובר בשנים האחרונות טלטלה של ממש, תהפוכות ושינוי מבני מרחיק לכת. לדברי בן פלד, מארגן הכנס, "משרות זמניות ותפקידי פרילנס הפכו לצורת תקשרות מועדפת בין עובדים וארגונים, ותפקידם של מנהלי משאבי האנוש ומגייסי כוח האדם משתנה בהתאמה. צורות חדשות של כלכלה שיתופית, נדל"ן עסקי ו-וריאציות שונות של מתחמי עבודה נבחנות כל העת, במטרה להסדיר מערכות יחסים פרודוקטיביות ואקו-סיסטם מתאים ליזמים, לחברות הסטארט-אפ, לארגונים המעסיקים ולעובדים. אתגרים נוספים שטורפים את הקלפים ומשאירים את עתידו של עולם התעסוקה לוט בערפל הם מערכות ייצור חכמות והכנסת ההיי-טק והרובוטיקה, שמחליפים ידיים עובדות".

על כל אלה ועוד ידונו בהרחבה בכנס הבינלאומי, בו ישתתפו מאות מומחים ואנשי מקצוע מרחבי העולם. בין החברות הבולטות שנציגיהן ישתתפו בכנס נמצאות מיקרוסופט, נס ו-Fiverr – מנוע החיפוש שמהווה ה-"מכה" של הפרילנסרים. יוסי אקרמן, שותף בעלים של OpenValley, לשעבר נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות וכיום מנטור עסקי ומשקיע בחברות הזנק, יציג באירוע את חזונו לפיתוח עולם הסטארט-אפים בפריפריה, עם המודל העסקי הייחודי של רשת מתחמי היזמות בקיסריה, יקנעם ורמת ישי. שירי גרין-אלגביש, מנכ"לית החברה, תשתתף בפאנל בו תסביר על חשיבות יצירת אקו-סיסטם ליזמים ולמשקיעים באזורים הממוקמים דווקא מחוץ לערים מרכזיות, ותספר על החזון להקים מערך הוליסטי ליזמים, עם תשתית תפעול במתחמי היזמות והעבודה וליווי של רשת מנטורים מנוסים, כשבראשם אקרמן ואופיר דובובי, ממייסדי קמינריו, משקיע סדרתי בסטארט-אפים ודמות מפתח בתפקידי ניהול בכירים בחברות היי-טק.

במסגרת הכנס תיערך תחרות סטארט-אפים המציעים ערכים של חדשנות בתחום משאבי האנוש, מתחמי עבודה משותפים, Gig economy וכיוצא בזה. התחרות מיועדת לסטארט-אפים בשלבים מוקדמים לפעילותם, שגייסו עד שבעה מיליון דולר, נכון למועד התחרות.

להרשמה לאירוע לחצו כאן;

אירועים קרובים