תוכן שיווקי
לקראת כנס Ericsson Innovation Day 2018, יום ד', ה-21 בנובמבר, אולם האירועים LAGO ראשון לציון

"יש לשלב אספקת טכנולוגיות חדשות עם קישוריות גבוהה ואמינה"

16/10/2018 15:48
וינאי דהאר, ראש תחום האינטרנט של הדברים באריקסון לאזורי אירופה ואמריקה הלטינית. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף.

"ארגונים בימינו ניצבים בפני משימה עיקרית אחת, שלה כמה משימות משנה: להיכנס לעידן הדיגיטלי ולהטמיע את הטרנספורמציה הדיגיטלית באופן שיזריק להם חדשנות ויניב לארגונים ערך עסקי מבוסס IT. ארגונים נדרשים לשנות ולשפר את התהליכים העסקיים והתפעוליים שלהם, כמו גם לבנות מודלים עסקיים חדשים. עליהם להפיק מהנתונים העוברים במערכות שלהם ערך כספי. על מנת לצלוח את האתגר, נדרש לשלב בין אספקת טכנולוגיות חדשות לקישוריות ברמה גבוהה ואמינה", כך אמר וינאי דהאר, ראש תחום האינטרנט של הדברים באריקסון לאזורי אירופה ואמריקה הלטינית.

דהאר התראיין לקראת Ericsson Innovation Day 2018. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך זו השנה השלישית ברציפות. הוא יתקיים ביום ד', ה-21 בנובמבר, באולם אירועים LAGO בראשון לציון.

"האתגר הגדול", ציין דהאר, "הוא לעבור באופן מוצלח את הטרנספורמציה הדיגיטלית, כך שהיא תהיה מותאמת לארגון – ולמגזר התעשייתי בו הוא פועל. המטרה היא להשיג יעילות תפעולית, להנפיק ללקוחות יותר שירותים ואפליקציות ארגוניים, ולעשות זאת מהר יותר. כך הם יגדילו את השורה התחתונה".

"לכן", אמר, "ברמה הטכנולוגית יש לעבור ולטפל באופן המיטבי בשכבת האפליקציות, כדי לספק שירות טוב יותר ללקוחות ולהגביר את מידת הנאמנות שלהם לארגון".

ה-IoT

דהאר הוסיף כי "בתוך כלל המגמות הטכנולוגיות החדשות יש את האינטרנט של הדברים. פתרונות אלה כרוכים בתעבורת נתונים רחבת היקף. אריקסון מאפשרת לספקיות השירות ולחברות הסלולר והטלקום ליהנות מהיתרונות הטכנולוגיים הגלומים באינטרנט של הדברים – לטובת לקוחותיהן. בנינו באריקסון היצע כולל של פלטפורמות ופתרונות לעולם האינטרנט של הדברים – החל מיכולות קישוריות ועד לרשת חדשה, מבוססת סטנדרטים בקישוריות לטובת עולם זה".

"על מנת להיטיב עם תחום האינטרנט של הדברים, יש לספק תשתית תקשורתית שתתמוך בו", הסביר. "אריקסון מביאה לעולם הזה רשתות שתומכות בחיבוריות של החיישנים הרבים לרשת, כמו גם תמיכה בתקנים חשובים. האתגר בעולם ה-IoT הוא כיסוי מאוד רחב, עם יכולת להגיע ולתקשר עם חיישן – כמעט בכל מקום בו הוא נמצא. ברשתות הסלולר יש תקנים המאפשרים יכולות אלה".

לדבריו, "הפתרון שלנו הוא פלטפורמת IoT הפועלת כשירות בענן. אנחנו עובדים עם ספקיות התקשורת ועם המפעילים על מנת להעניק להם את האפשרות לגדול עסקית בעולם חדש זה. האסטרטגיה שלנו היא להביא פלטפורמה בענן, עם שכבת קישוריות ועם אקו-סיסטם המטפל בכל היבטי המפעילים". הוא ציין כי "היתרון המרכזי שלנו בתחום נובע מהבנתנו את הרשת ואת הקישוריות. אנחנו מגדילים את ההיצע על גבי הפלטפורמה באופן בלתי פוסק".

כך, אמר דהאר, "אנחנו, באריקסון, מספקים פתרון מוכן, 'מהמדף', לעולם האינטרנט של הדברים. הפלטפורמה מאפשרת לקבל את הנתונים מהחיישנים הרבים ולנהל את כלל המערכות. כך, אנחנו חוסכים ללקוח של ספקית התקשורת את הצורך לבנות את הכל מאפס ומספקים לו פלטפורמה שניתן להטמיע בפרק זמן קצר, של כמה שבועות. אריקסון נותנת את היכולת הנדרשת של גמישות שקיימת בפלטפורמה, על מנת לפתח אפליקציות ושירותים חדשים – כדי להגיע לשוק במהירות".

לסיכום הוא ציין כי "אנחנו רואים גידול של כ-50% בכל שנה בתעבורת הנתונים ברשתות של המפעילים בעולם. אנחנו, באריקסון, צופים שמגמה זו תימשך בשנים הקרובות. יישומים מסחריים בעולם של הדור החמישי יתחילו להופיע כבר בשנה הבאה ואריקסון ערוכה מבעוד מועד להוביל את המעבר לדור הבא".

להרשמה לאירוע לחצו כאן

אירועים קרובים