תוכן שיווקי
לקראת אירוע Veeam on Tour, ה-18 באוקטובר, אווניו, קריית שדה התעופה

VMware ו-Veeam צועדות יחד לעבר השינוי הארגוני

04/10/2018 16:34
וים

ארגונים דורשים בימינו שכל תשתיות ה-IT, המידע והאפליקציות שלהם יהיו זמינים 24 שעות ביממה במשך כל השנה. העלות המשוערת לשנה לארגון אנטרפרייז, במקרה של השבתת מחשוב, יכולה להגיע למיליוני דולרים, והיא ממשיכה לעלות משנה לשנה.

לכן, יותר ויותר ארגונים, מכל הגדלים, מחפשים אחר פתרונות שיסייעו להם לצלוח את המעבר לעולם הדיגיטלי. בזמנים שבהם המנמ"רים מרגישים שהם צריכים לענות על היעדים של הארגון ואולי אף להשיג אותם, הצורך לחזק ביצועים ויכולות של התשתיות הווירטואליות ושל מוצרי ההגנה על הדטה סנטרים הופך לחיוני מאי פעם. החשיבות של הכלים הנמצאים בידי המנמ"ר עולה, בעידן שבו לשינויים הדיגיטליים שהוא מבצע יש השפעה על הארגון כולו. המסע להפיכת הארגון לדיגיטלי החל בלא מעט ארגונים, שכן אלה מבינים כי רק כך יוכלו לשרוד בעידן החדש.

VMware ו-Veeam צועדות יחד כבר יותר מעשור: הקשר ביניהן החל ב-2006, עם הקמת Veeam על בסיס פלטפורמת VMware vSphere. שתי החברות האמינו, כבר אז, כי העולם הווירטואלי עומד להפוך לסטנדרט והזמן שחלף מאז הוכיח שהחזון המשותף שלהן התגשם. הקשר בין החברות החל באינטגרציה מלאה עם פתרון זמינות המידע Veeam Availability Suite. כיום, שתיהן מובילות ראייה כוללת של כל מרכיבי הדטה סנטר, כולל שרתים, תקשורת, אבטחה ואחסון.

Veeam ו-VMware בעולם הענן

שתי החברות נכנסו עם השנים גם לעולם הענן, במגמה לספק לארגונים שענן אחד כבר לא נותן מענה לכל הצרכים שלהם מגוון אפשרויות ומשתמשים במגוון עננים. ארגונים שונים משתמשים במודלי האחסון המגוונים באופן שונה – למשל, מגבים חלק מהאפליקציות בדטה סנטר הפנימי וחלקן בענן. מנמ"רים צריכים לדעת לפעול בסביבה חוצת עננים ומרובת עננים. לכן, VMware משתפת פעולה עם כמה משחקני הענן המשמעותיים. כך, למשל, היא השיקה יחד עם AWS את פתרון VMC (ר"ת VMware Cloud on AWS), המבוסס על פלטפורמת הדטה סנטר מוגדר התוכנה (SDDC) של VMware, שרצה בתוך מרכזי המחשוב של חברת הענן של אמזון. מה גם שבכל עולמות הענן, VMware מעניקה ללקוחות את חופש הבחירה, כך שהם יהיו אלה שיחליטו לעבוד בעננים השונים ולעבור ביניהם.

VMware

VMware

Veeam פותחה מהיום הראשון על Vsphere ומכאן שהיא מתאימה באופן מלא ל-vSAN. למעשה, אין צורך בהתקנה נוספת, מה שמפשט את העבודה ומשפר בצורה משמעותית את הביצועים. היכולת של Veeam לספק את פתרונות הזמינות שלה בענן משתלבת עם המוצרים של VMware ומאפשרת לספק ללקוחות פתרון אחסון משולב גיבוי ורפליקציה, חזק ויציב.

לסיכום, שתי החברות יחדיו מציעות פתרונות פשוטים, שמקלים על הטרנספורמציה הדיגיטלית ומסייעים לארגונים להפיק את הערך הרב ביותר כתוצאה ממנה. השילוב המוכח בין פתרונות Veeam לשרתי VMware מחזק את רמת הביצועים ואת ההתייעלות הכלכלית של הארגון, מקצר זמני גיבוי ומשפר זמני התאוששות.

להרשמה לאירוע לחצו כאן

אירועים קרובים