תוכן שיווקי
לקראת אירוע Hitachi Next

היטאצ'י ונטרה – מובילה בריבוע הקסם של גרטנר בתחום Solid-State Arrays

17/09/2018 13:46
אירי טרשנסקי, סגן נשיא בכיר לתחום תשתיות ומוצרי קצה בהיטאצ'י ונטרה. צילום: יח"צ

היטאצ'י ונטרה, חברה בת בבעלות תאגיד היטאצ'י, נכללה ברביע החברות המובילות בריבוע הקסם של גרטנר בתחום Solid-State Arrays זו השנה השנייה ברציפות. החברה זכתה לדירוג הגבוה בזכות שלמות החזון והיכולת לממש אותו. ההערכה של גרטנר התבססה על דורות קודמים של מערכי היטאצ'י מהדגמים VSP F400 ,VSP F600 ,VSP F800 ו-VSP F1500.

יחד עם היטאצ'י ונטרה נכללו ברביע זה Pure Storage, נט-אפ, Dell-EMC, יבמ, HPE וקמינריו.

החדשות מגיעות לאחר ההכרזה האחרונה של היטאצ'י ונטרה בדבר הרחבת משפחת מוצרי ה-AFA (ר"ת VSP all-flash array) וההכרזה אודות עדכונים לאנליטיקה מבוססת בינה מלאכותית ותוכנת אוטומציית IT. כאשר משלבים ביניהם, הפתרונות של היטאצ'י מסייעים לארגונים להפוך את הדטה סנטר שלהם למודרני, עם האפשרות לבצע פעולות חכמות, אוטונומיות ובעלות גמישות חסרת תקדים וסקלביליות, שמפחיתות עלויות ומגבירות את היעילות התפעולית.

אירי טרשנסקי, סגן נשיא בכיר לתחום תשתיות ומוצרי קצה בהיטאצ'י ונטרה, אמר כי "אנחנו גאים להיבחר כמובילים בשוק ה-Solid-state array זו השנה השנייה ברציפות. היטאצ'י מונעת על ידי ההתחייבות לפתח פתרונות המעניקים לארגונים יתרון תחרותי בעידן הדיגיטלי. אנחנו מאמינים שסיפורי ההצלחה וההחזר עבור ההשקעה (ה-ROI) של לקוחותינו מהווים את ההוכחה לכך שהיטאצ'י ממשיכה לספק חדשנות בעלת ערך גבוה לשוק, המיושמת על ידי חברות המעוניינות להבטיח את עתידן".

להורדת הדו"ח המלא לחצו כאן.

אירועים קרובים