תוכן שיווקי

הכירו את משתתפי ה-Tough Mudder למען גדולים מהחיים: עמית דובר

16/09/2018 11:26
עמית דובר, מנהל אגף פתרונות התוכנה ומשנה למנכ"ל קבוצת יעל. צילום עצמי

אנשים ומחשביםעמותת גדולים מהחיים ואלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר, הכריזו על קמפיין רביעי לגיוס תרומות למען העמותה.

זו הפעם הרביעית שבה נבחרת מנהלים, מנכ"לים ומנמ"רים תצא לבצע את אתגר ה-Tough Mudder, והפעם במאי הקרוב בלונדון. חברי הנבחרת יעברו את המסלול הקשוח של הכוחות המיוחדים של בריטניה – 20 ק"מ של עליות וירידות בבוץ טובעני, התמודדות עם מכשולי צלילה בקרח, מעבר דרך תילי חשמל ושילוב כוחות בעבודת צוות על מנת לעבור את המכשולים. את כל זה הם יבצעו למטרת על: גיוס תרומות לעמותת גדולים מהחיים, למען ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם.

כהן, קפטן הנבחרת, יוביל אותה שוב לאתגר. לדבריו, "זהו הקמפיין הרביעי והוא יהיה גדול יותר, מרשים יותר, קשוח יותר ומתוקשר יותר. יהיו משתתפים שירוצו את המסלול פעמיים ברצף. הנבחרת תתחיל את אימוניה בנובמבר הקרוב למשך חצי שנה ותעבור אימוני ריצה, קרוספיט ונינג'ה, כמו גם סדנאות תזונה והכנה מנטאלית. המטרה היא שכל אחת ואחד מהמשתתפים ת/יעבור בהצלחה את האתגר. מי שמתחיל את האתגר – מסיים אותו!"

הוא הוסיף כי "השנה יש לנו נבחרת חזקה במיוחד, הן פיזית והן מנטאלית. עידית ג'וס תנהל את קמפיין 2019 ויועד דותן, מנמ"ר פלסטו-שק, יהיה אחראי על נושא התרומות. השניים עובדים על תכניות חדשות ויצירתיות לגיוס יעד התרומות – מיליון שקלים".

מי אתה, עמית דובר?

מהם מקום עבודתך ותפקידך בחברה?
"אני עובד בקבוצת יעל כמנהל חטיבת התוכנה ומשנה למנכ"ל".

מהם ההישגים והפרויקטים המשמעותיים שביצעת בשנים האחרונות ?
"ההישג המשמעותי הוא הגשמת חזון חטיבת התוכנה של יעל – מקסימום פתרון במינימום קידוד. הכוונה היא להתמקדות בערך העסקי ולא בכמות שורות הקוד.

חטיבת פתרונות התוכנה של יעל מורכבת משלושה אגפים, שכל אחד בתחומו מגשים את חזון החטיבה על ידי שילוב של פתרונות מעולים וחדשנות מתמדת: אל אגף היישומים העסקיים מיזגנו השנה את קלאודטק – חברה מובילה ביישום ובפיתוחים של Salesforce, והרחבנו את הפעילות של Cloudnow, גוף פתרונות הענן שלנו. באגף התהליכים העסקיים השקנו את פתרונות טיבקו לארכיטקטורת ענן והוספנו את פתרונות אפיגיי מבית גוגל בתחום ניהול ה-API. באגף האופטימזציה העסקית הרחבנו את פעילות הדיגיטל והחיפוש, הוספנו פתרונות חדשים לניהול קשרים והתמקצענו בפרויקטים של בינה מלאכותית".

מהי הזיקה שלך לספורט? איזה סוג פעילות אתה מבצע וכמה פעמים בשבוע?
"ריצה".

מהם התחביבים שלך?
"טיולים, מוזיקה, כלבים וטכנולוגיה".

מה מושך אותך להשתתף באתגר ה-Tough Mudder למען ילדי גדולים מהחיים?
"תרומה לגוף ולנשמה. עשייה חברתית חשובה במסגרת מתאימה".

מה יגידו על כך במשפחה?
"כל הכבוד".

יש עוד דברים שכדאי שנדע עליך?
"אני נשוי למירית, ואבא למאיה ודן ולארבעה כלבים: טוני, בוניטה, ג'ון וג'יין. אני חובב ביטלס מושבע ומאמין מאוד במשפט שלהם: 'ובסופו של דבר, האהבה שאתה מקבל שווה לאהבה שאתה נותן'. בהתאם לכך, אני משתדל לתת כמה שיותר אהבה לסובבים אותי".

אירועים קרובים