תוכן שיווקי

Dell Technologies Forum מגיע לישראל

הכנס יתמקד במימוש השינוי הדיגיטלי בארגונים ● במסגרתו יתקיים אירוע נשים ב-IT, שמטרתו לקדם תרבות ארגונית המאפשרת שילוב נשים בתפקידים טכנולוגיים

11/06/2018 16:02
ליאור פוני, מנכ"ל Dell-EMC ישראל. צילום: ניב קנטור

כתב: הילל יוסף.

Dell Technologies Forum, הכנס הגלובלי של דל טכנולוגיות, שמתקיים ב-70 מדינות בעולם, יגיע לישראל ב-18 ביוני וייערך בביתן 2 בגני התערוכה בתל אביב. הכנס יתמקד במימוש השינוי הדיגיטלי בארגונים.

לדברי ליאור פוני, מנכ"ל Dell-EMC ישראל, "בעידן של שינויים עסקיים אינטנסיביים ותזוזות טכנולוגיות מהירות, הדרך להשגת יתרון תחרותי היא בהשגת המידע העדכני ביותר על השינוי העסקי הנדרש. כנס דל טכנולוגיות מאפשר לקבל, ביום אחד, את כל הכלים והתובנות הדרושים למנהלים בארגונים, ולא רק למנמ"רים, כדי להצליח לבצע את הטרנספורמציה הדיגיטלית ולהשפיע על ליבת העסקים של הארגון".

הוא ציין כי "הכנס מהווה במה עבור המומחים הטכנולוגיים שלנו ושל שותפינו כדי להדגים, בתערוכה ובתכנים, כיצד עוזרים לארגון להשתנות ומחברים את ליבת העסק שלו ליכולות, למוצרים, לפתרונות ולאסטרטגיות הדרושים לו על מנת להצליח בעידן הדיגיטלי. לשם כך, מנהל ה-IT צריך לצאת מהצללים, להשיל מעצמו את תפקידו הקודם כספק שירות לארגון ולצאת לקדמת הבמה, כמניע השינוי וכשותף לכל דבר באסטרטגיה העסקית של הארגון".

מרגרט פרנקו, סגנית נשיא בכירה לשיווק לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) ב-Dell-EMC, תהיה דוברת המפתח במליאת הפתיחה. היא תציג את נקודת המבט הייחודית על שיתוף הפעולה הנדרש בין המנמ"ר למנהל השיווק – כשלב הבא של הטרנספורמציה הדיגיטלית. מדובר בשיתוף פעולה בין המנמ"ר, שרואה את הפוטנציאל של הטכנולוגיה להתחבר לעסק ולשוק, לבין מנהל השיווק, שמתמקד בצרכי השוק ומתאים אותם לעסק. שיתוף פעולה שכזה מספק לחברה פרספקטיבה מלאה ומגדיל את הסיכויים של הארגון לבצע את הנדרש, על מנת לעקוף את המתחרים בשוק ולהצליח.

דוברים נוספים במליאה יהיו: אריאל פיסצקי, סמנכ"ל תפעול ו-IT בטאבולה; ירון סברדלוב, מנמ"ר אמדוקס; אנדרו מור, סמנכ"ל הדיגיטל באינטל (Intel); ורונאן סמית', מנהל אזורי לפתרונות דל טכנולוגיות במיקרוסופט (Microsoft).

ארבעה מסלולים, 20 הרצאות

לאחר המליאה יתפצל הכנס לארבעה מסלולים, במסגרתם יינתנו כ-20 הרצאות טכנולוגיות בנושאים: הטרנספורמציה הדיגיטלית, טרנספורמציית ה-IT, הטרנספורמציה בעולם המחשוב והטרנספורמציה בסביבת העבודה.

במתחם התערוכה יוצג כל המרחב הטכנולוגי של דל טכנולוגיות – החל ממערכות לניהול תשתית המידע ודטה סנטרים, הכוללות טכנולוגיות מתקדמות לאחסון, גיבוי, ניהול ואבטחת מידע וסייבר, באתר פיזי ובענן, ועד לעשרות מכשירי קצה לסביבת העבודה, בהם תחנות עבודה נייחות וניידות, ממשפחות Latitude ,XPS ,Precision ,OptiPlex ו-Canvas, וכן מסכים ומוצרי מציאות רבודה ו-וירטואלית, אביזרים וציוד היקפי.

כחלק מהמדיניות הגלובלית של דל טכנולוגיות לקדם תרבות ארגונית המאפשרת שילוב נשים בתפקידים טכנולוגיים, יתקיים גם השנה במסגרת הכנס אירוע Women in IT, שבמסגרתו פרנקו ואניה מונרד, מנהלת אזור EMEA ב-Dell-EMC, ישתפו את הקהל מניסיונן העשיר בקידום וניהול הקריירה הפרטית שלהן.

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים