תוכן שיווקי
לקראת אירוע ברוקייד

"מערכות אחסון פלאש מחייבות תשתיות SAN FC חזקות"

06/11/2017 13:15
אלדד סימינקי, מנהל הפעילות האזורי של ברוקייד. צילום: פלי הנמר

כתב: שהם יריב.

"אחד הדברים שהולכים לגרום לשינוי דרמטי בשנים הבאות בתחום האחסון הוא טכנולוגיית הפלאש (Flash). טכנולוגיה זו עתידה לשנות את כל מהות הדטה סנטר מבחינת קיבולת, ביצועים ועוד, וברוקייד היא החברה המובילה במתן תשתית SAN FC לפתרונות אלו!", כך אמר אלדד סימינקי, מנכ"ל החברה בישראל.

לדבריו, "אנחנו רואים את יצרני האחסון הגדולים והמבוססים ואת אינספור החברות החדשות שקמות בתחום הפלאש, שמאששות לנו שחלה בו התקדמות דרמטית בעצם ימים אלה, ועוד תחול בהמשך".

במה הדברים אמורים?
"כדי לעמוד בביצועים הנדרשים ו-'להנות' מיכולות מערכות אחסון מבוססי פלאש נדרשת תשתית SAN FC שתתמוך בקצבים, שרידות מלאה, קלות תפעול ו-Latency מינימלי.

מתן דגש ומוכנות תשתיות אחסון SAN FC למערכות אחסון פלאש יגרמו לאפליקציות הארגוניות לזמינות ויתירות מירביות וכמובן – לייעול התהליכים הארגוניים".

"אנחנו פונים לכל לקוח שיש לו דטה סנטר הכולל מערך אחסון מרכזי"

ברוקייד היא חברה ותיקה, שהוקמה באמצע שנות ה-90. היא יצרה רשת SAN FC שמחברת בין השרתים למערכות האחסון.

"ברוקייד הובילה לאורך השנים את התפתחות תשתית האחסון בקצבים ובנפחים, ועשתה זאת תוך כדי השקעה עצומה במו"פ, רכישת טכנולוגיות משלימות ופתיחות בקבלת משובים מלקוחות – מה שיצר לא מעט פטנטים שהוכנסו לתקן העולמי של SAN FC", אמר סימינקי.

בנוסף, הוא ציין שברוקייד היא יצרנית תשתיות האחסון SAN FC המובילה בעולם, עם נתח שוק של יותר מ-70%. החברה פתחה את הסניף שלה בישראל ב-2010 וגם כאן הפכה מהר מאוד למובילת שוק. לדבריו, "הטכנולוגיה שלנו מיושמת במגזרים רבים בישראל, כגון: פיננסים, טלקום, תעשיות ביטחוניות, בריאות ופארם, ושוק ה-Mid market"

סימינקי הוסיף כי "ברוקייד מספקת, לאורך השנים וגם כיום, את תשתית ה-SAN FC שנותנת את רמת ה-Latency הנמוכה ביותר בשוק".

מה אתה רואה בשנים הבאות?
"נמשיך לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם יצרניות מערכות האחסון ואנחנו מרכזים מאמצים רבים בפתרונות פלאש ומוכנות לפרוטוקול החדש – NVME (ר"ת Non-Violated Memory Express), שרוב החברות כבר מדברות עליו".

במה הוא שונה מפרוטוקולים קודמים?
"הפרוטוקול הקיים – מתאים למערכות האחסון מהדור הקודם, שהיה מבוסס על דיסקים מסתובבים, HDD. פרוטוקול זה נדרש לטפל בלא מעט פקודות הפעלה מכניות, סטטוסים של דיסקים וכו'…, מה שגרם לתקורה גבוהה ובזבוז משאבי הרשת. כיום, בעזרת טכנולוגיית הפלאש, אין שימוש בדיסק מסתובב – הפרוטוקול מתייתר.

המעבר לטכנולוגיית פלאש הצריך פרוטוקול שמותאם לעבודה מולו, הגורם ליעילות גבוהה במיוחד והורדת תקורה משמעותית. לשם כך פותח פרוטוקול NVME".

למה דווקא ברוקייד?
"תשתיות האחסון הן המהות של ברוקייד! ברוקייד נבנתה לעולם הדטה סנטר, בניגוד ליצרנים שהגיעו לשם במשך הזמן, ותמיד הייתה ועדיין נושאת הדגל הטכנולוגי: קצבים, Latency, זמינות מירבית (99.999%), אנליטיקה, ניהול מרכזי חכם, התממשקות למערכות שו"ב צד שלישי, חסכון משמעותי באנרגיה וקשת רחבה של מוצרים הנותנים מענה לכל לקוח. פועל יוצא של מובילות טכנולוגיות אלו משקף ROI מובהק ללקוח. בנוסף, ברוקייד תמשיך להשקיע באקוט-סיסטם רחב עם יצרני האחסון והשרתים המובילים בשוק העולמי לפתרונות Certified מקצה לקצה.

מהם אתגרי המנמ"רים בארגונים בימינו?
"מעבר לאחריות המסורתית של המנמ"ר וניהול כלל מערכות המידע בארגון, מנמ"רים נדרשים כיום לראייה עסקית בעיצוב אסטרטגיית המחשוב העתידית של החברה, שתתמוך בפעילות העסקית שלה ותייצר לארגון עוד הכנסות. בחירת ספק תשתיות ה-SAN FC הנכון היא קריטית להשגת מטרות אלו!"

ברוקייד תקיים בקרוב אירוע ראשון בישראל, בהפקת אנשים ומחשבים, בו יוצגו החידושים והמגמות הבאות בעולמות הדטה סנטרים והפלאש.

אירועים קרובים