RIM: מערכת ההפעלה של בלקברי 10 תכלול סייען קולי

יצרנית הטלפונים הקנדית מנסה לצמצם פערים מול מערכות ההפעלה של מתחרותיה בשוק, בהן אנדרואיד ו-iOS של אפל, ששילבה לראשונה סייען קולי ב-iPhone 4S ● על פי הדיווחים, הסייען הקולי מזכיר במידה רבה את סירי של אפל ● מערכת ההפעלה החדשה צפויה לצאת לשוק ברבעון הראשון של 2013

RIM, יצרנית הטלפונים החכמים הקנדית הנאבקת על קיומה, שחררה בימים האחרונים גרסת אלפא למערכת ההפעלה הבאה שלה – בלקברי 10 (BlackBerry). הגרסה החדשה, המיועדת למפתחים, תכלול באופן מפתיע גם סייען קולי. כך, מנסה RIM לצמצם את הפערים בין מערכת ההפעלה שלה לעומת המתחרות העיקריות בשוק, בהן אנדרואיד (Android) ו-iOS של אפל (Apple), ששילבה לראשונה סייען קולי, סירי (Siri), ב-iPhone 4S.

אולם, על פי הדיווחים, הסייען הקולי של בלבקרי 10 מזכיר במידה רבה את סירי. מעבר לתפקוד הזהה, יש הטוענים שגם קול הסייען לא רחוק מזה של סירי.

בלקברי 10, המיועדת לטאבלטים של החברה ולטלפונים החכמים החדשים שהיא עתידה להוציא, צפויה לצאת לשוק ברבעון הראשון של 2013. עם זאת, יש לציין, כי מועד ההשקה הראשוני היה אמור להיות במחצית הראשונה של 2012, כך שמדובר בעיכוב משמעותי שלא מוסיף למצבה של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים