בת ים: 2,500 תלמידי כיתות ז'-ח' בעיר יעברו ללמוד באמצעות טאבלטים

במסגרת הפרויקט יקבלו התלמידים טאבלטים מסוג גלאקסי טאב 2 של סמסונג, בסבסוד חלקי של העירייה, שתשקיע 4 מיליון שקלים ● הלמידה באמצעות הטאבלטים תתבצע בעזרת פלטפורמת הלימוד של בליגיר, המפתחת תוכנות לימודיות ● שלומי לחיאני, ראש עיריית בת ים ומיוזמי הפרויקט: "רק בדרך זו נבטיח כי ילדינו ייצאו לעולם הרחב כשבידיהם הכלים והידע לפרוץ קדימה, ולהשתלב ביתר קלות"

2,500 מתלמידי בת-ים יעברו ללמידה ממוחשבת באמצעות טאבלטים, וירכשו טאבלטים מסוג גלאקסי טאב 2 (Galaxy Tab 2) של סמסונג (Samsung) בסבסוד חלקי של העירייה. עלות הפרויקט עומדת על 4 מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט יקבלו 2,500 תלמידי כיתות ז'-ח', כאמור, מכשיר גלאקסי טאב 2 של סמסונג, תמורת תשלום של 1,700 שקלים. הלמידה באמצעות הטאבלטים תתבצע בעזרת פלטפורמת הלימוד של בליגיר, המפתחת תוכנות לימודיות שנועדו להסב את הלימוד באמצעות ספרים ומחברות ללימוד דיגיטלי. התלמידים יקבלו הדרכה מבליגיר ומסאני תקשורת על אופן העבודה על המכשיר. יצוין, כי תשלום ההורים עבור הטאבלטים כולל מלבד המכשיר גם אחריות לשלוש שנים, לרבות שירות ותמיכה ברשת החנויות ובמוקד טלפוני, וספרי לימוד לשנה.

הפרויקט, ביוזמת שלומי לחיאני, ראש עיריית בת ים, הוא המשך של פיילוט שהחל בעיר בשנה שעברה. לחיאני ציין, כי "החברה בימינו מאופיינת בעיקר בהיותה חברה טכנולוגית. השינויים בעקבות קדמה זו הם מואצים ומכתיבים שינוים מתמידים באורח החיים שלנו בכל תחום. ברוח זו, עלינו לדאוג תמיד שמערכת החינוך תישאר עדכנית, מחוברת ומדברת באותה השפה. רק בדרך זו נבטיח כי ילדינו ייצאו לעולם הרחב כשבידיהם הכלים והידע לפרוץ קדימה, ולהשתלב ביתר קלות".

דוידי פיאמנטה, מנכ"ל סאני תקשורת, אמר כי "הפרויקט בשיתוף עיריית בת ים הוא חלק מהאסטרטגיה של סמסונג העולמית, היוזמת ומקדמת פרויקטים טכנולוגיים רבים בתחום החינוך ברחבי העולם. אנו מודים על הזכות להשתתף בפרויקט וגאים על ההשקעה חסרת התקדים בעידוד היכולות הטכנולוגיות של הנוער בבת ים".

דדי צוקר, שותף בבליגיר, אמר כי "תוכנת בליגיר היא המתקדמת מסוגה בעולם החינוך והיא תשנה מן הקצה את הלמידה וההוראה. הפלטפורמה שאנו מפתחים תאפשר שימוש בכל מקורות הידע הדיגיטלי והאינטרנטי במהלך השיעור ותאפשר לכל מורה להוסיף על גבי הספרים מידע וידע אינסופיים".

אירועים קרובים