ההפתעה שסמסונג "מבשלת": השקה מוקדמת והוזלה של ה-Galaxy הבאים

לפי דיווחים שונים, סמסונג מתכוונת להוזיל את סידרת מכשירי הדגל הבאה שלה, גלאקסי S21, ואף להקדים את השקתם לחודש ינואר הקרוב

יש לו כבר יורש. גלאקסי S20. צילום: יח"צ

בימים האחרונים החלו להופיע דיווחים רבים מפי מדליפים הידועים כאמינים, על כך, שסמסונג (Samsung) שוקלת להוזיל את המכשירים של מכשירי הדגל הצפויים שלה, סידרת גלאקסי S21, אך הם לא ישונמכו ולא יוסרו מהם תכונות כדי להוזיל את המחיר. ההסבר להורדת המחירים הצפויה הוא משבר הכלכלה העולמית בעקבות המגיפה. בנוסף, פורסמו ידיעות על כך שסמסונג תקדים את השקת הסידרה החדשה לחודש ינואר הקרוב, ויש הטוענים כי הסיבה לכך היא הצלחתם המוגבלת של מכשיריה מסידרת S20.

לפי הדיווחים, S21, S21+, ו-S21 Ultra יכללו את מעבד Snapdragon 875 העדכני. בנוסף, ה-S21 Ultra יכלול מערך צילום עם מיקוד לייזר אוטומטי ושני חיישני טלה-פוטו (טלה-פוטו אופטי X3, וטלה-פוטו אופטי X10). שני המכשירים האחרים בסידרה יכללו לפי הדיווחים אותה חומרת צילום כמו בסידרת ה-S20, אבל סמסונג תוסיף למערך שיפורי תוכנה, כמו צילום דואלי (במצלמה הקדמית והאחורית), ואפשרויות שליטה ידניות מרובות לצילום לילה.

בנוסף, הופיעו גם כמה דיווחים על כך, שסמסונג תשלב את טכנולוגיית ה-S Pen בסידרה החדשה, אך לא תכלול את הסטיילוס באריזה, אלא תמכור בנפרד כיסוי למכשיר, שכולל את הסטיילוס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים