רמי לוי תקשורת השיקה סמארטפון שמיועד למגזר החרדי

מדובר ב-Nexus 4 של גוגל שמיועד לאנשים עובדים שמצד אחד צריכים טלפון ומצד שני מעוניינים לשמור על הרמה הרוחנית שלהם ● אפיק סלולר פיתחה עבור המכשיר "רום" מיוחד ללא דפדפן אינטרנט

רמי לוי תקשורת ואפיק סלולר – חברה שמתמחה בתקשורת במגזר החרדי – השיקו היום (ה') סמארטפון חדש למגזר זה. שתי החברות מסרו, כי הן השיקו את המכשיר היום, בעיצומם של הימים הנוראים, בכוונה.

הסמארטפון החדש מיוצר ומשווק במיוחד לאנשי עסקים ולעובדים בציבור החרדי, שמצד אחד מוכרחים להחזיק במכשיר טכנולוגי לצורך שיחות, העברת הודעות SMS וגלישה, אולם מצד שני לא מתפשרים על הערכים הרוחניים החשובים להם. מדובר במכשיר Nexus 4 של גוגל (Google) שפותח עבורו "רום" מיוחד ללא דפדפן אינטרנט.

מרמי לוי תקשורת נמסר שהמכשיר החדש יכלול אופציה להורדת עד 1,000 אפליקציות, שתתוחזקנה באופן שוטף תוך שמירה קפדנית על תוכן האפליקציות ואיכותן. ניתן למצוא ביניהן אפליקציות של משרדי ממשלה, בנקים ומוסדות פיננסיים, קופות חולים, מערכות ניווט ועוד.

מכשיר LG Nexus 4 E960 בנפח של 6 ג'יגה-בייט, עם אחריות של היבואן הרשמי, יעלה 1,899 שקלים. מכשיר LG Nexus 4 E960 בנפח של 8 ג'יגה-בייט, עם אחריות של סלדון מעבדות, יעלה 1,549 שקלים. משתי החברות נמסר, כי בקרוב ייצאו לשוק מכשירים במחירים זולים יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים