פרטנר פנתה למשרד התקשורת בדרישה לבדוק את נושא הניודים הפיקטיביים

בבדיקה שהחברה ביצעה, היא גילתה כי אלפי ניודים פיקטיביים נרשמו בסלקום בחודשים האחרונים, ובייחוד על כרטיסי פרי-פייד ● בפנייתה טוענת פרטנר, כי שליש מלקוחות הפרי-פייד שנוידו לסלקום בשבועות האחרונים הם מסוג הלקוחות שלא השתמשו כמעט בכרטיס SIM, ולדבריה יש כאן חשש של עיוות והונאה של תמונת הניודים בשוק

מימון שמילה, המנכ"ל המיועד של משרד התקשורת.

פרטנר פנתה למימון שמילה, שמונה לפני ימים אחדים לתפקיד מ"מ מקום מנכ"ל משרד התקשורת במקום עדן בר טל, ודרשה מן המשרד לבדוק את נושא הניודים הפיקטיביים. הפנייה נעשתה עוד לפני שמונה לתפקיד ובתוקף תפקידו כסמנכ"ל פיקוח ואכיפה במשרד.

ל-The NewCOM נודע, כי בעקבות בדיקה שהחברה ביצעה, היא גילתה כי אלפי ניודים פיקטיביים נרשמו בסלקום בחודשים האחרונים, ובייחוד על כרטיסי פרי-פייד של פרטנר, שנעשה בהם שימוש של פחות משקל אחד במהלך חצי השנה האחרונה.

הבדיקה של פרטנר העלתה, כי הניוד נעשה כמעט בצמוד לשימוש הראשון בכרטיס, וכי יש כאן תופעה שיטתית של ניוד לקוחות, שרכשו כרטיס SIM וכמעט לא השתמשו בו, ולא ניוד של לקוחות משתמשים. יצוין, כי ל-The NewCOM נודע שמבחינת פרטנר אותם לקוחות מנוידים לא נחשבים ללקוחות נוטשים, בגלל השימוש המזערי או האפסי שעשו בכרטיס, לעומת סלקום, שאצלה הם נספרים כגיוס לקוחות.

פרטנר טוענת, כי שליש מלקוחות הפרי-פייד שלה שנוידו לסלקום בשבועות האחרונים הם מסוג הלקוחות שלא השתמשו כמעט בכרטיס SIM, ולדבריה, יש כאן חשש של עיוות והונאה של תמונת הניודים בשוק, ואף חשש כי יש בכך כדי להטעות את משרד התקשורת. עוד טוענת פרטנר, כי היא חוששת שמפעילים נוספים ישתמשו בשיטה זו כדי להציג תמונה טובה יותר של מספר הניודים והמנויים שלהן.

במכתבה למשרד התקשורת מבקשת החברה להסב את תשומת לבו של המשרד לתופעה ומבקשת ממנו להפעיל את סמכותו כדי למגרה.

מבדיקה שערכנו עולה, כי אחוזי הנטישה של חברות הסלולר בשוק הישראלי ברבעון הראשון של השנה מסתכמים אצל סלקום ב-29%, בפלאפון ב-28% ובפרטנר ב-25%.

מסלקום נמסר בתגובה: "מציעים לפרטנר להתמקד במתן שירות איכותי ללקוחות במקום לחפש תירוצים לנטישה ההמונית ממנה סובלת החברה".

ממשרד התקשורת לא נמסרה תגובה.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אבי

    כדאי מאוד שתיבדקו גם את הוט מובייל

  2. סשה

    הסיפור אמיתי. עברתי את החוויה בעצמי על מנת להרוויח 100 ש"ח מתנה של מתנייד עם כרטיס סים של 10 שקלים. הבעיה בתחרות הפסיכית שדורסת אותם עכשיו. חכמים בלילה שיצרו באג עיסקי ועכשיו הולכים לבכות לפטרון

אירועים קרובים