אפל הסירה מהחנות שלה אפליקציה חברתית ל"לא מחוסנים בעלי דעות דומות"

לדברי אפל, אפליקציית Unjected הוסרה מהחנות משום שהפרה את הכללים של אפל בנוגע למגיפת Covid-19 ● מייסדת האפליקציה, בתגובה: "כנראה אנחנו נחשבים ל'יותר מדי' משתפים את האוטונומיה הרפואית ואת חופש הבחירה שלנו, אז אפל הסירה אותנו, כמובן"

תקלה בשירותי אפל

בסוף השבוע הסירה אפל מה-App Store את אפליקציית Unjected – אפליקציית חברתית לאנשים לא מחוסנים. מייסדת האפליקציה רואה בפעולה צנזורה.

לדברי דובר של אפל, האפליקציה הפרה את הכללים של אפל הנוגעים ל-Covid-19, וציטט ראיונות שבהם מייסדת האפליקציה אמרה, כי היא מיועדת "לאנשים לא מחוסנים בעלי דעות דומות".

זו הפעם השנייה שהאפליקציה מוסרת מהחנות, לאחר שבפעם הקודמת ביקשה מייסדת האפליקציה מן המשתמשים להימנע מביטויים המביעים התנגדות לחיסונים, ואפל השיבה אותה לחנות.

כעת, לפי הדובר, בניסיון להונות את הסוקרים של אפל, שוב הפרה האפליקציה את הכללים של החברה, הדורשים שמידע הקשור ל-Covid-19 יגיע ממקורות מוכרים ואמינים, כולל ממשלתיים, שהמיקוד שלהם הוא בנושאי בריאות. בהודעת ההסרה כתבה אפל כי "אפליקציית הרשת החברתית שלכם מתייחסת בצורה לא הולמת למגיפת ה-Covid-19 בתפיסתה ובנושא שלה".

Unjected הושקה בחודש מאי האחרון כאפליקציית פגישות, ובאחרונה הוסיפה תכונות חדשות, שאחת מהן, למשל, היא רשימה של עסקים "שמכבדים את האוטונומיה שלנו ומקדמים חופש".

בסרטון שפרסמה באינסטגרם, הגיבה שלבי תומסון, מייסדת האפליקציה, כי "כנראה אנחנו נחשבים ל'יותר מדי' משתפים את האוטונומיה הרפואית ואת חופש הבחירה שלנו, אז אפל הסירה אותנו, כמובן". עוד ציינה, כי הגישו ערעור לאפל, "אבל אנחנו לא מצפים שהם בכלל ישיבו לנו על הפנייה".

דרך אגב, האפליקיה זמינה בחנות Play של גוגל, ובתיאור שלה נכתב: "חבר עסקים, חברות ואהבה עם אלה המודעים לבריאות. צור פרופילים ומצא משתמשים דומים באזור שלך. עיין בספרייה שלנו ומצא עסקים ושירותים לתמיכה. צ'וטט בחדרי צ'אט ברחבי העולם ופרסם ברשת החברתית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים