חדש: אפליקציית אזרח ותיק – כל הזכויות בקליק אחד

המשרד לשוויון חברתי השיק השבוע את אפליקציית "אזרח ותיק" עבור אוכלוסיית האזרחים הוותיקים, הכוללת מידע על הזכויות, ובעתיד צפויים להתווסף אליה תכנים ושירותים נוספים

אפליקציה ייעודית לאזרחים ותיקים

המשרד לשוויון חברתי השיק השבוע את אפליקציית "אזרח ותיק" עבור אוכלוסיית האזרחים הוותיקים, במטרה להנגיש תכנים ושירותים הייחודיים לאוכלוסייה זו בצורה קלה, פשוטה ומתקדמת.
בשלב הראשוני האפליקציה כוללת מידע על זכויות אזרחים ותיקים ודרכי פנייה פשוטות אל המוקד לאזרחים ותיקים (8840*). בעתיד צפויים להתווסף לאפליקציה תכנים ושירותים נוספים בתחומים רבים הנוגעים לחייהם של האזרחים הוותיקים.
בנוסף, האפליקציה החדשה מאפשרת הנפקת תעודת אזרח ותיק דיגיטלית עם תמונה עדכנית (באמצעות צילום "סלפי") באופן עצמי ומיידי, לצד הגשת בקשה להנפקת תעודה קשיחה עם תמונה. את התעודה הדיגיטלית יש להנפיק באמצעות האפליקציה אך ורק על מכשירו האישי של האזרח הוותיק, ניתן להנפיק תעודה דיגיטלית אחת בכל מכשיר, ולא ניתן להנפיק תעודה של אזרח מסוים ביותר ממכשיר אחד.
האפליקציה זמינה להורדה בחנויות האפליקציות של אפל וגוגל.
ברכי דליצקי, מנהלת אגף בכיר אזרחים ותיקים, ציינה, כי "המשרד לשוויון חברתי פועל בכל עת לשיפור וייעול המענים והשירותים שאנו מעניקים, ואנו שמחים להעמיד לרשות האזרחים הוותיקים בישראל שירות נוסף באמצעות ערוץ תקשורת חדש לקבלת שירותי המשרד. לצד המענה במוקד 8840* העומד לרשות האזרחים הוותיקים בכל עת, יוכל כעת, מי שמעוניין בכך, להנפיק תעודת אזרח ותיק בקלות ובמהירות באמצעות הטלפון הנייד האישי שלו. אנו מקווים שבקרוב יצטרפו שירותים ואפשרויות נוספות ורבות ליישומון".

תגובות

(17)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

    1. מכלוביץ רוזליה

      איך אפשר לקבל תעודה אזרח ותיק

  1. שרלי יהושע מוסרי

    שלום מה רבה הייתה הפתעתי לקבל תשובה מכללית מושלם. "א.נ. אנו מצטערים להודיע לך כי התרופה שהומלצה ע"י הרופא המטפל אינך זכאי מפאת גילך הבוגר שהוא מעל 75 שנות חיים" להלן פרטים על התרופה: SAXEDA M PEN 6 MG תרופה זו ניתנת רק לצעירים יותר. ברצוני לציין שאני כיום בן 75 וארבעה חודשים, הבקשה לאישור התרופה הייתה לפני חודשיים. האם החיים אמורים להסתיים אחרי 75......חבל לא אמרו קודם הייתי מבזבז את כל חסכותי. ועכשיו ברצינות איך אתם עוזרים לאזרח ותיק זה.

  2. רות לוי

    נהדר שלא שוחכים את הגימלאים ומדפרים את ההנגשה אתרים בצורה קלה.

  3. ורדה

    רעיון מצויין. שאלה רק במה האתר יכול לעזור לוותיקים ולקשישים??? אולי ללחוץ על הממשלה להעלות את קצבאות הזיקנה? שהן הרבה מתחת לרמת החיים בארץ???? קשישים וותיקים שאין להם פנסיות שמנות, או פנסיות בכלל, חיים מתחת לקו העוני לא באשמתם. ברגע שהעוול הזה יתוקן, ישתפר מצב הקשישים בארץ ולא יצטרכו הרבה עזרה

  4. שירלי

    מה האתר הזה נותן לאזרח הוותיק מי מקבל את כל האינפורמציה על אותו אזרח?!

אירועים קרובים