דגמי כיסויים ל-iPhone 16 שדלפו מרמזים על שינוי הגדלים של ה-Pro

לפי ההדלפה האחרונה, מכשירי ה-iPhone 16 Pro יהיו גדולים יותר מדגמי ה-iPhone 15 Pro

כך ייראו מכשירי ה-iPhone 16 הבאים של אפל.

מזה זמן מתפרסמים דיווחים ושמועות על כך' שדגמי ה-iPhone 16 יהיו בעלי מסכים גדולים יותר מן הדגמים הקודמים, ולפי הדלפה חדשה של כיסויים לדגמים החדשים נראה שאכן זה יקרה.

שיתוף ב-X על ידי סוני דיקסון של תמונות דמה של סידרת ה-16 מציגה את כל ארבעת דגמי ה-iPhone 16 לפי השמועות.

כפי שניתן לראות, ה-iPhone 16 Pro Max רשום כטלפון הגדול ביותר, בגודל 6.9 אינץ' (לעומת 6.7 אינץ' בשנה בדגם ה-15), בעוד שה-iPhone 16 Pro מקבל גם הוא תוספת גודל מ-6.1 אינץ' ל-6.3 אינץ'. דגמי ה-iPhone 16 הבסיסי וה-16 Plus מוצגים בגדלים ללא שינוי,  של 6.1 אינץ' ו-6.7 אינץ', בהתאמה, לפי השמועות והדיווחים שהתפרסמו עד כה לגבי גודלי המסך של הסידרה החדשה.

כמו גם גודלי מסך, נראה שיחידות הדמה החדשות הללו של הסידרה החדשה מחזקות את השמועה שלפיה המצלמות ב-iPhone 16 הבסיסי וה-16 Plus יהיו מסודרות אנכית, ולא באלכסון (כמו בדמי ה-15 וה-15 Plus).

הסיבה לכך, לפי ההערכות היא, כדי לאפשר צילום של וידיאו מרחבי תואם למשקפי ה-Vision Pro, שאפשרי כרגע רק בדגמי ה-15 Pro ולא בדגמים הפשוטים יותר.

לכן, על ידי הוספת עדשות מצלמה מסודרות אנכית ל-iPhone 16 וה-16 Plus, אפל יכולה לפתוח את פורמט הווידאו המרחבי לקהל גדול יותר, ובכך לעודד יותר מכירות של ה-Vision Pro.

באשר למצלמות ב-iPhone 16 Pro וב-16 Pro Max, הסידור שלהן צפוי להיות ללא שינוי. עם זאת, גודל המסך המוגדל של שני הדגמים יאפשר על פי הדיווחים שדרוג מצלמה רחב במיוחד באייפון 16 Pro וב-16 Pro Max, והגדלת טווח זום אופטי עבור ה-16 Pro Max.

ראוי לציין שיחידות דמה – למרות שהן בשימוש על ידי יצרני המארזים כדי להבטיח שהמארזים שלהן מתאימים לטלפונים הקרובים – לא תמיד מדויקות ב-100%, אז בינתיים כדאי להתייחס לכל שמועה על ה-iPhone 16 עם קורט של ספקנות, למרות שהן מתיישבות עם הדלפות ושמועות אחרות שכבר התפרסמו.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים