בקנה: שיפור Material You עם תפריט ניגודיות צבע חדש באנדרואיד

גוגל עובדת על התאמה אישית חדשה של "ניגודיות צבע" שתפעל הן במצב בהיר והן במצב כהה, וכתוצאה מכך תציג צבעים כהים יותר במצב בהיר, ובמצב כהה - צבעים בהירים יותר

בתכנון: ניגודיות צבע חדשה במכשירי אנדרואיד.

תכונת Material You של גוגל היא כבר בת כמה שנים, אך נראה, שהחברה עדיין פועלת לשפר אותה במהדורות אנדרואיד הקרובות עם גישה חדשה לאפשרויות של "ניגודיות צבע".

ערכת הנושא של Material You מעניקה לאפליקציות אנדרואיד ולמערכת כולה מראה ייחודי, אבל נראה שהמשתמשים רצו עוד אפשרויות של ניגודיות צבע.

כעת, לפי דיווח, גוגל עובדת על אפשרות התאמה אישית חדשה של "ניגודיות צבע" במהדורות הבטא האחרונות של אנדרואיד. התפריט החדש הזה נחשף ידנית בתוך גירסת QPR3 Beta 2.1 של אנדרואיד 14 שיצאה אתמול, אבל נראה שהיא תפורסם לראשנה בבאנדרואיד 15.

תכונה זו תאפשר למשתמשים לשנות ידנית אלמנטים של Material You לכהים יותר, לעומת מראה ברירת המחדל, שנוטה להשתמש בגוונים דומים של צבעים דרך רכיבי ממשק משתמש שונים. הגדרת "ברירת המחדל" תהיה הבהירה ביותר, בעוד "בינוני" ו"גבוה" יוסיפו ניגוד נוסף לרכיבי ממשק המשתמש. יש גם מתג לשיפור הניגודיות של טקסט, במיוחד על ידי הוספת קו שחור או לבן לטקסט.

בתפריט מצוין כרגע, שלא כל האפליקציות יגיבו להגדרות האלה.

"ניגודיות צבע" תפעל הן במצב בהיר והן במצב כהה, וכתוצאה מכך תציג צבעים כהים יותר במצב בהיר, ובמצב כהה – צבעים בהירים יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים