כיצד ייראה מכשיר ה-Galaxy Z Flip 6 של סמסונג?

ההדלפה מעידה, כי לא יהיו בו שינויים גדולים, לבד מסוללה קצת יותר גדולה ● גם פרטיו של מכשיר הביניים A35 דלפו

יותר זיכרון RAM בדגם הבא. ה-Z Flip 5 של סמסונג.

חודשים לפני ההשקה (הצפויה בתחילת יולי 2024), דלף לרשת לראשונה עיצובו של מכשיר ה- Galaxy Z Flip 6 הבא של סמסונג, ונראה שלא יהיו בו שינויי עיצוב גדולים.

העיצוב הודלף על ידי SmartPrix ו-OnLeaks, ולפי ההדלפה, המכשיר נראה דומה מאוד ל-Z Flip 5 – מה שהיה צפוי על רקע השינויים הגדולים בעיצוב שהוטמעו בו בגירסתו האחרונה.

למכשיר החדש עדיין יהיו שתי מצלמות, ומסגרת המתכת שלו שטוחה ולא מעוגלת, אך בשונה מה-Z Flip 5 ופינותיו מעוגלות.

לפי התמונות המודלפות, ל-Z Flip 6 יש מסך OLED פנימי בגודל 6.7 אינץ' ובחלקו העליון גומה מזערית למצלמת הסלפי. המסך החיצוני שלו הוא בגודל 3.4 אינץ', והציר שלו נראה בדיוק כמו זה שב-Z Flip 5.

השינוי הגדול היחיד הצפוי במכשיר החדש הוא הדוללה גדולה יותר. לפי דיווחים קודמים, המכשיר עשוי לקבל סוללת 4,000 מילי אמפר לשעה – לעומת סוללת 3,700 מילי אמפר לשעה בדגם ה-Z Flip 5. ייתכן גם שהמכשיר יישא את מעבד ה-Snadpragon 8 Gen 3 For Galaxy.

בתוך כך, דלפו גם הפרטים של מכשיר ה-Galaxy A35 – מסידרת מכשירי הביניים, שצפוי להיות מושק לצד ה-A55.

המכשיר צפוי להיות מעט נחות יותר מה-A55, ויכיל את מעבד Exynos 1380 של סמסונג. החידוש בו יהיה שהוא יתמוך בכרטיס הרחבת זיכרון microSD בנפח של עד טרה-בייט. נתונים נוספים שפורסמו עליו כוללים מסך Super AMOLED של 6.6 אינץ' עם קצב רענון של 120 הרץ, סוללת 5,000 מילי-אמפר לשעה עם תמיכה בטעינה מהירה של 25 ואט, שלוש מצלמות בגב המכשיר ומצלמת סלפי בגומה קטנה בראש המסך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים