מתחיל ברגל שמאל? מכשיר Pixel Fold "מת" לאחר ארבעה ימים

עיתונאי טכנולוגי שקיבל את המכשיר לסקירה דיווח, כי מסך המכשיר הפסיק לפעול לאחר ארבעה ימים בלבד, כנראה בגלל חדירת גרגרי אבק

יעבור את מבחן העמידות? Pixel Fold של גוגל.

בחודש שעבר הציגה גוגל את המכשיר המתקפל שלה, ה-Pixel Fold, שאמור להיות מתחרה לסמארטפון ה-Galaxy Z Fold של סמסונג, ובימים האחרונים המכשיר החל להגיע לכמה צרכנים בני מזל שהזמינו אותו מראש ולעיתונאים טכנולוגיים לצורך סקירתו.

נראה שגוגל עשויה להתמודד עם אתגרים שסמסונג כבר פתרה במה שנוגע לקיפול המסך. לפי דיווח שהתפרסם ביממה האחרונה, העיתונאי הטכנולוגי רון אמדאו מ-Ars Technica טוען, שמכשיר ה-Pixel Fold שקיבל לסקירה "מת" לאחר ארבעה ימים בלבד כאשר מסך ה-OLED הפנימי הפסיק לפעול.

כפי שסיפר, האירוע כולו ארך קצת יותר משעה. בתחילה "מתו" 10 הפיקסלים התחתונים במסך, ואז גם חלקו השמאלי של המסך לא הגיב למגע. שעה לאחר מכן הופיע קו לבן, שהחל להתפשט כלפי מעלה על פני המסך.

אמדאו מציין, ששכבת הפלסטיק המצפה את המסך לצורך הגנה עליו אינה נמשכת עד המסגרת, ומשאירה מעט שטח חשוף בינה לבין המסגרת. להערכתו, נראה שאבק נלכד באזור החשוף הקטן הזה, וכשהטלפון היה מקופל פגעו גרגרי האבק ב-OLED.

יצוין, כי גוגל הזהירה את המשתמשים, שצגים גמישים הם רכים יותר מצגים רגילים, מה שמצריך הימנעות ממגע עם חול, פירורים וחפצים חדים. במקרה של ה-Pixel Fold, נראה שיהיה עלינו להמתין ולראות אם מדובר בבעיה נרחבת או מוגבלת לכמה יחידות, שכן היום מתחילה מכירת המכשיר בחנויות.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים