סמסונג החלה להפיץ את גירסת One UI 5, המבוססת על Android 13

העדכון מופץ כרגע רק למכשירי Galaxy 22, ורק בארה"ב, בגרמניה ובדרום קוריאה, אבל יתרחב בקרוב למכשירים ואזורים נוספים ● העדכון כולל אפשרויות של התאמה אישית, שינויים בהתראות והגדרות נגישות ואבטחה חדשות

תכונות אבטחה חדשות בממשק One UI 5 של סמסונג.

סמסונג החלה בהפצה רשמית של גירסת הבטא הפתוחה של ממשק המשתמש One UI 5, המבוססת על Android 13, אבל רק לבעלי מכשירי ה-Galaxy 22 בארה"ב, בגרמניה ובקוריאה הדרומית. לדברי החברה, בעתיד הקרוב היא תופץ למכשירים ולאזורים נוספים.

העדכון של החברה מגיע שבועות ספורים לפי ההשקה הרשמית הצפויה של אנדרואיד 13, ורק ימים ספורים לפני אירוע Galaxy Unpacked הצפוי בעוד יומיים, ב-10 באוגוסט, שבו תשיק את קווי מכשירי הדגל החדשים שלה.

גירסת One UI 5 החדשה נראית כמו עדכון קטן יחסית לגירסה הנוכחית של החברה, והיא כוללת כמה אפשרויות של התאמה אישית, שינויים בהתראות והגדרות נגישות ואבטחה חדשות.

גירסת One UI 5 מתבססת על אפשרויות העיצוב של Android 13 ומציעה עד 16 ערכות נושא צבע מוגדרות מראש על בסיס הטאפט במכשיר ו-12 אפשרויות צבע נוספות עבור מסך הבית, לצד האפשרות לערום ווידג'טים בגודל דומה זה על גבי זה, כדי ליצור מראה פחות עמוס של המסך.

בין תכונות הנגישות החדשות הוסיפה החברה כלי זכוכית מגדלת, המשתמש במצלמת הטלפון, כדי להתקרב לאובייקטים וטקסט, לצד האפשרויות של השמעה קולית של הקלט של המקלדת.

סמסונג מפרטת בהודעתה עוד כמה תכונות ש-One UI 5 אימצה מ-Android 13, כמו הגדרות חדשות של התראות, המחייבות מפתחי אפליקציות לבקש את אישור המשתמש לפני שליחת התראות. בנוסף, הממשק החדש מאפשר להגדיר את השפה המועדפת על בסיס כל אפליקציה, ומעניק גישה ללוח מחוונים מעוצב מחדש של אבטחה, שסורק את הטלפון לאיתור בעיות פוטנציאליות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים