עסקה בשוק הסיבים האופטיים: IBC רוכשת את התשתית של טלזר

עם השלמת העסקה וקבלת כל האישורים תורחב רשת הסיבים האופטיים של IBC אנלימיטד כך שתגיע ל-28 ישובים ו-13 אלף משקי בית נוספים מכפר תבור בצפון, דרך יהודה ושומרון ועד חצבה, עין יהב ופארן שבדרום

נתי כהן, יו"ר IBC אנלימיטד.

IBC אנלימיטד רוכשת את רשת הסיבים האופטיים של חברת טלזר. ההיקף הכספי של העסקה לא נמסר, אולם גורמים בשוק מעריכים כי מדובר בעשרות בודדות של מיליוני שקלים.

עם השלמת העסקה וקבלת כל האישורים תורחב רשת הסיבים האופטיים של IBC אנלימיטד כך שתגיע ל-28 ישובים ו-13 אלף משקי בית נוספים מכפר תבור בצפון, דרך יהודה ושומרון ועד חצבה, עין יהב ופארן שבדרום. גם תשתית הסיבים האופטיים שנפרסה ביישובים בית חשמונאי, גני טל, כפר הרא״ה, שדה אילן, משמר דוד, ניר גלים, תושיה, צופר, עזריה, אחוזת ברק, חיבת ציון, רם און, כפר שמואל, גן יבנה וכפר מימון תעבור לבעלותה של IBC אנלימיטד.

הרכישה מביאה את בשורת התחרות לכל אותם עשרות יישובים, שכן כאשר IBC אנלימיטד מגיעה ליישוב היא פותחת בפני התושבים אפשרות בחירה בין חברות התקשורת וספקיות האינטרנט שעובדות עם החברה, ובהן הוט, סלקום, 019 טלזר, 018 אקספון, 015 הלו, אינטרנט רימון, עמיתנט, פרטנר ועוד.

כמו כן, לראשונה, היישובים בשומרון שאליהם תגיע IBC אנלימיטד במסגרת העסקה יוכלו ליהנות מתשתית סיבים אופטיים מבוססת חיבור נייח ולא חיבורים אלחוטיים כפי שמקובל היום באזורים אלו, מה שיאפשר לתושבים להתקדם לעידן האינטרנט המהיר ולשפר דרמטית את אפשרויות התעסוקה, החינוך והרפואה.

רשת הסיבים האופטיים של החברה מגיעה כיום ליותר מ-900 אלף משקי בית מחוברים ב-63 יישובים ברחבי הארץ, מקריית שמונה בצפון ועד אילת בדרום, ומאפשרת גלישה במהירות של עד 1,000 מגה-ביט לשנייה. החברה היא שותפות מוגבלת (70%), המוחזקת בחלקים שווים על-ידי הוט, סלקום וקרן תשתיות לישראל ועל-ידי חברת החשמל (30%).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים