נחת בישראל: מותג הסלולר הסיני ויבו

היבואנית בנדא מגנטיק השיקה אתמול ארבעה מכשירים ראשונים של מותג הסלולר ויבו, המיועדים לשוק הביניים הגבוה והנמוך ומציעים אחריות במתכונת של החלפה למכשיר חדש בשנה הראשונה

חדש בישראל: V23-5G של ויבו.

היבואנית בנדא מגנטיק השיקה אתמול את פעילות מותג הסלולר הסיני ויבו (vivo) בישראל, והציגה את ארבעת המכשירים הראשונים שנחתו בארץ. המכשירים הראשונים, המיועדים לשוק הביניים הגבוה והנמוך, מוצעים עם אחריות יצרן במתכונת ייחודית: במשך שנת האחריות לא יבוצעו תיקונים לתקלות שמקורן בייצור, והלקוח יקבל מכשיר חדש במקום המכשיר הפגום. במקרה של שבר מסך או נזק שנגרם על ידי הלקוח – הלקוח יישא בעלות תיקון המכשיר, אך יקבל מכשיר חדש ולא מתוקן.

ויבו הוא מותג הסלולר הנמכר ביותר בסין, וממוקם במקום החמישי בטבלת המכירות העולמיות. המותג שייך לתאגיד BBK הסיני, שבבעלותו מוגים נוספים, כמו אופו (Oppo), רילמי (Realme) וכן וואן-פלוס (OnePlus) המשווקים בארץ.

בשונה משאר היצרניות שהחלו להחסיר או להוציא אביזרים וציוד הכרחי וחשוב, כל ערכות המכשירים של ויבו הנמכרים בארץ יכללו סט אביזרים מלא, הכולל מטען מהיר, כבל, אוזניות, מגן מסך מודבק, כיסוי סיליקון אחורי, סיכה להוצאת סים ומתאם אוזניות 3.5מ"מ ל-Type-C (בדגם ה-V23).

הדגם המתקדם בין המכשירים שהושקו הוא ה-V23-5G שהוכרז בתחילת ינואר 2022 בתערוכת CES, ומציע מסך AMOLED בגודל 6.44 אינץ' וקצב רענון גבוה. מערך הצילום האחורי כולל עדשה ראשית בגודל 64 מגה פיקסל, מפתח צמצם F1.9 ומנגנון פוקוס PDAF, עדשה רחבה בגודל 8 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F2.2 ועדשת מאקרו בגודל 2 מגה פיקסל לצילומים קרובים במיוחד. מצלמת הסלפי כוללת חיישן ראשי של 50 מגה פיקסל וחיישן משני בגודל 8 מגה פיקסל, תאורת פלאש LED כפול וצילום וידאו ב-4K. המכשיר מגיע עם מערכת ההפעלה Android 12 החדשה, זיכרון עבודה של 12 גיגה-בייט וזיכרון אחסון של 256 גיגה-בייט. עוד כולל המכשיר קישוריות Wi-Fi 6 ו-Bluetooth בגרסת 5.2, סוללה בקיבולת 4,200 מיל-אמפר לשעה, וטעינה מהירה בהספק של 44 ואט. מחירו המומלץ של המכשיר – 1,999 שקלים.

דגם ה-Y76-5G מציע תמיכה בתדרי G5, עם מערך צילום משולש עם חיישן ראשי בגודל 50 מגה-פיקסל ושני חיישנים בגודל 2 מגה פיקסל כל אחד), מסך איכותי וטעינה אולטרה מהירה בעוצמה של 44 ואט. מחיר המומלץ: 1,199 שקלים.

הדגמים Y21 ו-Y33s הם סמארטפונים בסיסיים,  המציעים חיי סוללה ארוכים הודות לסוללה בקיבולת של 5,000 מילי-אמפר לשעה, טעינה מהירה בהספק 18 ואט ומסכי LCD-IPS. מחירם עומד על 599 שקלים ו-949 שקלים, בהתאמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים