אפל עושה "ניקיון פסח" ב-App Store ומסירה אפליקציות לא מעודכנות

מפתחים רבים קיבלו מאפל מייל התראה, כי החברה תסיר מהחנות אפליקציות שלא עודכנו במהלך תקופת זמן ממושכת, וניתנו להם 30 יום לעדכן את האפליקציה לפני שתוסר

מה יקרה אם המונופול שלה ינוטרל? ה-App Store של אפל.

אפל עושה "ניקיון פסח" ב-App Store שלה ומסירה אפליקציות לא מעודכנות. מפתחים רבים קיבלו מייל התראה, כי החברה תסיר מהחנות אפליקציות שלא עודכנו במהלך תקופת זמן ממושכת. למפתחים ניתנו 30 יום לעדכן את האפליקציה לפני שהיא שתוסר. רבים מהם הביעו כעס ברשתות החברתיות.

כמה מאותם מפתחים שיתפו בטוויטר צילומי מסך של המיילים שקיבלו, שכותרתם "התראה לשיפור האפליקציה". לשון המייל: "אפליקציה זו לא עודכנה המשך תקופה ארוכה וצפוי להיות מוסרת תוך 30 יום. לא דרושה שום פעולה כדי שהאפליקציה תישאר זמינה למי שכבר הורידו אותה. אתם יכולים להשאיר את האפליקציה זמינה לגילוי והורדה של משתמשים חדשים מה-App Store באמצעות שליחה של עדכון לבדיקה בתוך 30 ים. אם לא יישלח עדכון בתוך 30 יום, האפליקציה תוסר".

עמוד השיפורים ב-App Store של אפל מציין, כי החברה "מיישמת תהליך מתמשך של הערכת אפליקציות, הסרת אפליקציות שאינן פועלות עוד כמתוכנן, אינן עוקבות אחר הנחיות הסקירה העדכניות או מיושנות".

המפתחים מצידם טוענים כי הדרישה לעדכון האפליקציות אחת לזמן מה עם הממשקים המעודכנים ביותר של אפל עשויה לשפר את חוויית המשתמש במכשירים החדשים יותר, אבל היא גורמת גם לקשיים בתחזוק של אפליקציות ישנות, שעדכונן גורם לכך שהן פועלות פחות טוב על מכשירים ישנים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים