בזכות מי נמכרו בתחילת השנה יותר מכשירי דור 5 ממכשירי דור 4?

לפי מחקר חדש של קאונטרפוינט, בחודש הראשון של השנה נמכרו יותר מכשירי דור 5 ממכשירי דור 4 – כאשר מכשירי אפל תורמים נתח ניכר מעלייה זו, מאחר שכל הדגמים החדשים של החברה תומכים בטכנולוגיה זו

תרם חלק ניכר מהגידול במכירות של מכשירי דור 5 - iPhone.

פתיחת שנה טובה לסמארטפוני דור 5: בחודש הראשון של השנה נמכרו יותר מכשירי דור 5 ממכשירי דור 4 – לפי מחקר חדש של קאונטרפוינט (Counterpoint Research). 51% מהמכירות היו של מכשירי דור 5, כאשר סין, צפון אמריקה ומערב אירופה ייצגו את האזורים שבהם זה התבטא.

סין ממשיכה להוביל את הצמיחה של דור 5 לפי קאונטרפוינט, כשהמדינה אחראית על לא פחות מ-84% מסך הנתונים בינואר.

כצפוי, אחת החברות שעזרו להניע את הצמיחה של 5G היא לא אחרת מאשר אפל. לפי המחקר, המכירות של אפל בצפון אמריקה ובמערב אירופה עזרו להגביר את האימוץ של מכשירי דור 5 במיוחד, מכיוון שהדגמים החדשים של החברה כולם תומכים בטכנולוגיה זו.

"החדירה של סמארטפוני דור 5 בצפון אמריקה ובמערב אירופה הגיעה ל-73% ו-76%, בהתאמה. אפל שולטת בצפון אמריקה ובמערב אירופה עם נתח מכירות של יותר מ-50% ו-30%, בהתאמה. לאחר שאפל עברה ל-5G באוקטובר 2020 עם סידרת ה-iPhone 12, צפון אמריקה ומערב אירופה חוו עלייה טבעית במכירות של סמארטפוני G5", נכתב בדו"ח.

עוד צופה הדו"ח, כי "אזורים אלו צפויים להמשיך לתרום באופן מהותי למכירות 5G ברחבי העולם, שכן גם מבלי להציע מפרט תחרותי, בקרב בסיס המשתמשים של iOS יש ביקוש גדול ומתמשך לשדרוג למכשירי G5. הדרישה הזו ניכרת גם בקרב משתמשי iPhone שמעוניינים לשדרג למכשיר חדש לאחר שימוש של כמה שנים במכשיריהם. עבור רבים, מחזור ההחלפה הממוצע של מכשירי iPhone הוא בן ארבע שנים".

בנוסף, הדו"ח מציין, כי השליטה של ​​אפל בעולם אמורה להתרחב עוד יותר בעקבות הוספת תמיכה בדור 5 גם לדגם ה-iPhone SE המוזל שלה. המכשיר יוצע למכירה בחודש הקרוב בשווקים הגדולים בעולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים