אישום: ביצע עבירות מין בילדות וסחט אותן באמצעות ווטסאפ וטיקטוק

בן 26 מעראבה מואשם שפנה לילדות בנות 9-12, הציג את עצמו כילדה וביקש מהן לשלוח לו תמונות וסרטונים אינטימיים ● כשהוא "ביקש" מהן לשלוח תמונות וסרטונים נוספים והן לא נענו, הוא איים שיפרסם את מה שיש בידיו

עוד מקרה של פדופיליה לכאורה באמצעות הרשת.

פרקליטות המדינה הגישה היום (ב') בבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד מג'ד קראקרה, בן 26 מעראבה, על ביצוע עבירות מין בילדות באמצעות טיקטוק ו-ווטסאפ.

את כתב האישום הגישה עו"ד דניאלה ניצן ממחלקת הסייבר בפרקליטות. עולה ממנו שמסוף 2021 ועד למעצרו החודש, קראקרה פנה לילדות בנות 12-9 ולצעירות נוספות, בין היתר מהחברה הערבית, באמצעות האפליקציות הפופולריות. הוא הציג את עצמו כילדה או נערה בת גילם. במהלך ההתכתבות עמן, הוא שכנע אותן לשלוח לו תכנים מיניים, ואף ביצע בהן מעשים מגונים באמצעות הרשת.

בהמשך, נכתב, קראקרה סחט באיומים חלק מהילדות והנערות, ואיים לפרסם את התכנים שהן שלחו לו אם הן לא ישלחו לו תכנים מיניים נוספים.

"יש תמונות שלך, תיזהרי על עצמך"

בכתב האישום מתואר שהנאשם פנה לשלוש ילדות והציג את עצמו בפניהן כילדה בגילאי 9-12 בשם מנאר, מריה או מאריה. במקרה אחר, הוא פנה לילדה בת תשע ממרכז הארץ. כשהיא ציינה את גילה, הוא הציג את עצמו כילדה הגדולה ממנה בשנה – בת 10. כ-"מנאר", הוא ביקש ממנה שלא לספר לאיש על הקשר ביניהם, ואז ביקש שהיא תצלם תמונות וסרטונים של עצמה ותשלח לו. הילדה נענתה לו ושלחה לו שמונה סרטונים אינטימיים שבהם פלג גופה התחתון חשוף, לרבות איבר מינה וישבנה. לבקשתו, היא ניסתה לדחוף עיפרון לאיבר מינה ולישבנה, מה שהסב לה כאבים, הנשמעים ונראים בסרטון.

לילדה אחרת, אף היא בת תשע, הוא שלח לא פחות מ-50 הודעות רצופות, שבהן כתב, בין היתר: "תעני לראות אותך…ו לעסות סקס…אל תחסמי.." (השגיאות במקור – י"ה). כאשר היא לא נענתה להפצרותיו, הוא איים עליה שאם היא תחסום אותו, "זה לא טוב בשבילך", והוסיף שכאשר הוא כועס – הוא מפרסם. "אני היום עובידת על הפרסום", "יש תמונות שילך ו יש סרטונים שילך יש הכול", "תזהרי על עצמיך" (גם כאן, השגיאות במקור – י"ה).

המדינה ביקשה לעצור את קראקרה עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בפרקליטות ציינו את המסוכנות שלו, הנובעת מריבוי הקורבנות, גילן הרך וחומרת המעשים המיניים המיוחסים לו, לצד העובדה שהוא סחט באיומים חלק מהקטינות.

החקירה בתיק נוהלה על ידי יחידה 105 בלהב 433 שבמשטרת ישראל, בעקבות תלונה שהוגשה במוקד 105 על ידי אמה של אחת הילדות.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים