פרטנר נכנסת לשוק הסיבים ותמכור תשתית במודל סיטונאי

החברה תאפשר לספקיות תקשורת להציע שירותים במודל סיטונאי על בסיס תשתית הסיבים האופטיים שלה, ובכך היא מצטרפת לבזק ול-IBC, שהן היחידות שמאפשרות זאת

הרגלי הצריכה של הישראלים לפי פרטנר

פרטנר תאפשר לספקיות תקשורת להציע לצרכנים שירותים במודל סיטונאי על בסיס תשתית הסיבים האופטיים שלה, ובכך היא מצטרפת לבזק ול-IBC, שהן היחידות שמאפשרות זאת.

החברה הודיעה כי הגיעה לפריסה משמעותית בכל רחבי הארץ, ולכן החליטה לאפשר לספקיות אחרות שימוש בתשתית הסיבים העצמאית שלה, ומציינת גם, כי לאחרונה נחתמו כבר הסכמים ראשונים עם הספקיות 099 ו-ITC, והסכמים נוספים צפויים להיחתם בהמשך.

פרטנר תציע לספקיות מחירים תחרותיים ביחס למחירים בשוק, ובכך למעשה צפויה להגדיל את ההיצע ולהוזיל לצרכן הסופי את העלות החודשית. כלומר, צרכן יוכל עתה להתחבר לסיבים של פרטנר גם דרך הצעות של חברות מתחרות.

על פי נתוניה לרבעון השלישי של 2021, פרטנר פרסה תשתית סיבים עצמאית ליותר מכ-660 אלף משקי בית בכל רחבי הארץ, לרבות בפריפריה וביישובים צמודי קרקע. החברה צופה, כי עד סוף שנת 2022 היא תגיע לכמיליון משקי בית מחוברים. מספר מנויי הסיבים של החברה עומד על יותר מכ-200 אלף משקי בית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים