דיווחים: לנובו תשיק טלפון גיימינג חדש

לפי הדיווח, המכשיר החדש ייקרא Halo, והוא יבוסס על מעבד הדגל החדש של קוואלקום, עם מסך OLED ברזולוציה של +FHD וקצב רענון של 144 הרץ

מהראשונות להכניס את הרגליים למים העמוקים של שוק הטלפונים למשחקים. לנובו

לנובו, בגלל סיבות שונות ומגוונות, לא ממש זוכה להכרה בישראל ובאירופה כשחקנית משמעותית בשוק הטלפונים. היא אמנם זוכה למכירות סבירות בארצות הברית עם מוטורולה, החברה הבת שלה, אבל תחת שם המותג הראשי שלה היא לא ממש מוכרת באזורים שרחוקים מסין.

עם זאת, היא הייתה מהראשונות להכניס את הרגליים למים העמוקים של שוק הטלפונים למשחקים, כשאף אחד עוד לא ממש ידע לאן הוא הולך, ולפי דיווחים חדשים היא מתכוונת גם השנה לשלוח נציג לתחום הזה תחת השם Legion, מותג המשחקים שלה – אם כי גם במקרה הזה לא ברור האם הוא יחצה את גבולות מדינת המוצא שלו אל עבר השוק הגלובלי, ובכל מקרה לא לפני הרבעון השלישי של 2022.

הדיווח טוען, שהמכשיר החדש יקרא Halo, ולמרות שמדובר בטלפון משחקים, העובי שלו לא יעלה על 8 מ"מ, ולפי תמונות שדלפו גם אין סממנים למערכת קירור מיוחדת. כמו הרבה מאוד טלפונים מובילים ב-2022, הוא יהיה מבוסס על Snapdragon 8 Gen 1, מעבד הדגל החדש של קוואלקום, שילווה ב-16 גיגה-בייט זיכרון עבודה ו-256 גיגה-בייט זיכרון אחסון, ושניהם בהתאם לתקנים המהירים שקיימים כיום בשוק.

מסך ה-OLED ברזולוציה של +FHD יימתח לאלכסון בגודל של 6.67 אינץ' ויציע קצב רענון גבוה יחסית של 144 הרץ וקצב דגימת מגע של 300 הרץ, שני דברים שכמעט הכרחיים בטלפון שמתיימר לשרת את שחקני המובייל המודרניים.

המכשיר יגיע עם שלוש מצלמות מאחור, כשהראשית של 50 מגה-פיקסלים. תהיה גם מצלמה עם עדשת רוחב וחיישן 13 מגה-פיקסלים, ומצלמה שלישית של 2 מגה-פיקסלים. מצלמת הסלפי הקדמית תהיה מתחת לחריר במרכז התצוגה בראש המסך. נפח הסוללה לא דווח, אך צפוי שהיא תתמוך בטעינה בהספק של 68 ואט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים