אנדרואיד 12 תאפשר למנהלי IT לשלוט על טלפונים של עובדי הארגון

מנהלי ה-IT יוכלו לבחור הגדרות שונות במכשירי המשמשים במטרה לשפר את האבטחה

אבטחה משופרת ב-Android 12

עבור משתמשים ארגוניים לא מעטים הטלפון הוא כלי עבודה לכל דבר. זה אומר, שהוא יכול לגשת למערכות המחשוב והמידע של הארגון, להכיל מידע חשוב בפני עצמו וכן להריץ אפליקציות ייעודיות. כדי לשפר את C, גירסת אנדרואיד 12, כך לפי גוגל, תעניק כלים חדשים למנהלני IT במטרה לאפשר להם לשלוט בקלות רבה יותר בטלפונים שמנפקת החברה לעובדיה, אך מבלי לפגוע בפרטיות שלהם.

לדוגמה, בטלפונים שיהיו תחת בקרה מלאה של ה-IT יוכלו המנהלנים לבחור הגדרות כמו האם לאפשר שימוש במחבר ה-USB להעברת קבצים, או להגביל אותו לטעינה בלבד, האם לתת למצלמות לעבוד, וכן האם לאפשר לאפליקציות להעביר מידע על מיקום. מצד שני הם יוכלו לאפשר לעובדים לקבוע עבור עצמם חלק מהאפשרויות הללו.

אפליקציות שקשורות למקום העבודה יסומנו בהתאם, ובשעות מסוימות יוכלו העובדים, אם המערכת תאפשר להם, להפסיק את הפעילות של כל האפליקציות הללו לטובת זמן פרטי. לפי גוגל מדובר בהרחבה נוספת של הגדרות הפרטיות, המאפשרות למשתמשים לדעת אלו חיישנים מקבלים גישה לאפליקציות בכל רגע נתון.

הגבלות נוספות שיוכלו לעמוד לטובת אנשי ה-IT היא קביעת המקלדת הווירטואלית שתשמש את העובדים בטלפון, כדי למנוע, לדוגמה, התקנת מקלדת חיצונית שכוללת גם רוגלה, הקלה בהגדרות של סיסמאות ועוד.

"עם אנדרואיד 12 אנו מתמקדים בסיוע לארגונים להשיג את האיזון הנכון בין הגנה על פרטיות העובדים ובין ציוד ה-IT בבקרות אבטחה נדרשות. עבור העובדים, המשמעות היא הגדרות פרטיות נוספות לגבי אפליקציות העבודה שיכולות לגשת לנתוני המכשיר שלהם, בדומה לחוויה שלהם באפליקציות אישיות. עבור מנהלי IT, פירוש הדבר יותר בקרות ליישום הערכה הנכונה של תצורות הניהול עבור התקני עבודה", מסרה גוגל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים