ה-"טלפון המתקפל" של וואן פלוס התברר כגימיק פרסומי

לפי הסרטון שוואן פלוס פרסמה הבוקר (ד'), היא הייתה אמורה להשיק אחר הצהרים טלפון מתקפל, ובתוך כך לגנוב את ההצגה מהאירוע המקביל של סמסונג ● אלא שלא דובים ולא יער - הסרטון המלא מראה שמדובר בשני מכשירים במחיר אחד ● מה שכן, וואן פלוס גנבה את ההצגה מסמסונג - לפחות קצת

טלפון מתקפל? ממש לא בטוח. המכשיר החדש של וואן פלוס. צילום מסך

טלפון מתקפל? אולי הצגה מתקפלת. מוקדם יותר היום (ד') פורסם שבעוד שבסמסונג עשו את ההכנות האחרונות לקראת אירוע ההכרזה הגדול שהיא מקיימת אחר הצהריים, מעבר לפינה צצה וואן פלוס הקטנה והודיעה שבדיוק במקביל, בדיוק באותה השעה, היא תכריז על משהו מאוד דומה משלה.

אלא שהגיעה השעה היעודה – 17:00 (שעון ישראל), והתברר שבעוד שסמסונג מכריזה על שני טלפונים מתקפלים חדשים משתי המשפחות שלה – Galaxy Flip ו-Galaxy Fold, שניהם בדור השלישי – וואן פלו השיקה שני מכשירים שונים. לא טלפון ולא מתקפל, לא דובים ולא יער.

קודם לכן, כשהחברה רצתה שיחשבו שהיא עומדת להשיק טלפון מתקפל היא שחררה טיזר לחשבון הרשמי שלה באינסטגרם, שבו היא מודיעה על השקת המכשיר המתקפל בשעה היעודה. מעבר לסרטון הקצר לא נמסרו פרטים. כך או כך, מומחים רבים קלטו את הגימיק כבר אז והעריכו שלא מדובר בטלפון מתקפל, אלא במכשיר עם שני מסכים שנסגרים זה אל זה, ולא נפתחים לכדי סוג של טאבלט. זה מזכיר את ה-Surface Duo של מיקרוסופט ועוד יותר את ה-G8X Dual של LG, שבעצם היה מסך שאפשר היה להוסיף למכשיר המקורי כגאדג'ט.

ואמנם, ההימור על כך שהטיזר של וואן פלוס הוא גימיק בניסיון לנצל את האירוע הגדול של סמסונג כדי לגנוב תשומת לב התברר כנכון. וואן פלוס לא מצטרפת לרשימת המותגים שמציעים טלפון מתקפל וגם לא קרוב לכך. בסוף הסרטון המלא והמעודכן לזה שפורסם מוקדם יותר היום מופיעה יד שלוקחת את אחד המסכים, ואז מתברר שאלה פשוט שני טלפוני OnePlus 9 שהוצבו האחד ליד השני – וזה טיזר למבצע של "טובים השניים מהאחד", או 50% הנחה למכשיר המסוים הזה של וואן פלוס.

הידיעה עודכנה ב-17:53.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים