עוד "קורבן" למחסור העולמי בשבבים – ה-Galaxy S21 FE של סמסונג

לפי דיווחים, השקתו של מכשיר ה- Galaxy S21 FE תידחה בשל המחסור בשבבים ובסוללות ● דגמי ה-FE הם דגמים של מכשירי הדגל של סמסונג המציעים ביצועים גבוהים אך במחיר מוזל

היורשת כבר בדרך? סידרת Galaxy S21.

המחסור העולמי בשבבים גורם לדחיית ההשקות של מכשירי אלקטרוניקה צרכנית רבים, ולפי דיווח חדש – גם סמסונג תדחה את השקת דגם ה-Galaxy S21 FE.

דגמי ה-FE (ר"ת Fan Edition) הם דגמים של מכשירי הדגל של סמסונג המציעים ביצועים גבוהים אך במחיר מוזל.

סמסונג הייתה אמורה להשיק בקרוב את דגם ה-FE של מכשיר הדגל שלה S21, שהושק בתחילת השנה, אבל לפי הדיווחים, החברה תדחה את השקתו לפחות בחודש , והוא יושק לא לפני ספטמבר הקרוב. לפי ציוץ בטוויטר של המדליף צ'אן, ייתכן אף שההשקה תבוטל אם המחסור בשבבים יחמיר. עוד הוא מציין, כי הסיבה לדחייה היא ערכת השבבים, הסוללה ומחירים גבוהים. מדליף אחר בשם Ice universe טוען כי הסיבה היא הסוללה.

ה-Galaxy S21 FE אמור להציע ביצועים דומים של מכשיר הדגל, אבל בתמחור של כ-625-720 דולר, מה שיהפוך אותו למכשיר הזול ביותר בסידרת הדגל האחרונה של סמסונג, ולכן יש אוהדים רבים המצפים לו.

לפי הדיווחים, ה-S21 FE  אמור להיות בעל מסך AMOLED של 6.5 אינץ', בקצב רענון של 120 הרץ וברזולוציית +FHD. הוא אמור לכלול את מעבד Snapdragon 888 של קוואלקום, יחד עם זיכרון RAM של 8 גיגה-בייט וזיכרון אחסון של 256 גיגה-בייט. הסוללה שלו תהיה בת 5,000 מילי-אמפר לשעה, ותתמוך בטעינה מהירה של 25 ואט. בנוסף, מערך הצילום שלו יכלול מצלמה ראשית של 12 מגה-פיקסל, עדשת 12 מגה-פיקסל רחבה, ועוד עדשת טלה-פוטו של 8 מגה פיקסל, ומצלמת סלפי של 32 מגה-פיקסל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים