דירקטוריון פרטנר מינה את אבי צבי למנכ"ל החברה

צבי שימש כמנכ"ל זכיינית הטלוויזיה רשת והוא בעל ניסיון בהיי-טק, בחברות כגון מיקרוסופט ונטוויז'ן ● הוא יחליף את איציק בנבנישתי, שהודיע על פרישתו בחודש שעבר

אבי צבי, מנכ"ל פרטנר.

דירקטוריון פרטנר החליט היום (ד') למנות את אבי צבי למנכ"ל החברה. הוא יחליף בתפקיד את איציק בנבנישתי. נכון לשעת פרסום שורות אלה, פרטנר טרם דיווחה על כך לבורסה.

צבי ייכנס לתפקיד מנכ"ל פרטנר לאחר ששימש במשך כמעט עשור – בין 2009 ל-2018 – כמנכ"ל רשת, מזכייניות ערוץ 2, שכיום היא הבעלים של רשת 13. הוא בעל ניסיון לא מועט בתחום ההיי-טק: בין היתר, צבי הקים את חטיבת הקמעונאות של מיקרוסופט ישראל בתקופת היותו של אריה סקופ מנכ"ל החברה, ניהל את הפיתוח העסקי של מחשבת מ.ל., שהפיצה משחקי מחשב ולומדות, והיה נשיא נטוויז'ן במשך שבע שנים. צבי אף נמנה בנוסף על צוות ההקמה של יס.

בנבנישתי הודיע על פרישתו מהתפקיד בחודש שעבר. בתקופת כהונתו בת שש השנים הוא הוביל מהלכים לביסוס פרטנר כקבוצת תקשורת כוללת, בהם: פריסה של דור 4.5 והשקת דור 5, הקמת תשתית סיבים אופטיים עצמאית והשקת שירות הטלוויזיה פרטנר TV.

פרטנר סיימה את 2020 עם ירידות בתוצאות הכספיות, על רקע משבר הקורונה. בדו"חות שלה צוין כי ההכנסות קטנו ב-1.4% והרווח הנקי – ב-10.5%. לעומת זאת, 63 אלף מנויים הצטרפו ב-2020 למיזם הסיבים האופטיים של החברה והנתח שלה בשוק הסלולר גדל ל-27%.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים