דיווח: סמסונג מתכננת להשיק השנה סמארטפון בעל שני קיפולים

נראה שסמסונג מעוניינת להציג סמארטפון שהמסך שלו הוא באותו יחס כמו המכשירים הנפוצים כיום, של 16:9, או 18:9, דבר שיאפשר לאפליקציות ומשחקים לפעול בצורה חלקה יותר ויקל על מפתחים

כמה קיפולים יהיו במכשיר הבא של סמסונג? Galaxy Z Fold 2. צילום: יח"צ

נראה שסמסונג, המובילה בינתיים במירוץ על הסמארטפונים המתקפלים, לא מתכוונת להאט: לפי דיווח ב-Nikkei Asia, נראה שהענקית הקוריאנית מתכוננת להשיק עוד השנה סמארטפון בעל שני קיפולים.

הדיווח, המבוסס על שלושה מקורות, טוען כי המכשיר כבר נמצא בפיתוח וכי סמסונג עשויה להכריז עליו עד סוף השנה. בהתחשב בכך שלסמסונג יש כבר פטנטים רשומים על סמארטפון עם קיפול כפול ואף משולש – ייתכן שהדיווח הזה יהפוך למציאות.

נראה שסמסונג מעוניינת להציג סמארטפון שהמסך שלו הוא באותו יחס כמו המכשירים הנפוצים כיום, של 16:9, או 18:9, דבר שיאפשר לאפליקציות ומשחקים לפעול בצורה חלקה יותר. מכשיר ה-Galaxy Z Fold 2, למשל, הוא בעל מסך ביחס של 25:9 במצב פתוח, מה שמקשה על המפתחים ומאלץ אותם להתאים את המוצרים שלהם למסך הייחודי.

הסמארטפונים המתקפלים לא נחשבים בינתיים למכשירים קונוונציונליים, אך נראה שסמסונג מאמינה שזהו הכיוון העתידי של הסמארטפונים, והיא מהמרת על הפלח הזה ומשקיעה בו. לפי הדיווח, במהלך השנה תשיק החברה את הדור החדש של ה-Galaxy Z Flip וה-Galaxy Z Fold, והדיווח על דגם נוסף של סמארטפון מתקפל מעיד שלחברה יש שאיפות גדולות בנוגע למכשירים המתקפלים.

בנוסף, הדיווח מציין כי החברה מתכננת להגביר בחדות את הייצור של המכשירים המתקפלים במהלך השנה, ומעוניינת שמכירותיהם ישתוו לאלה של סידרת מכשירי ה-Galaxy Note. בשנה שעברה מכרה סמסונג כ-3.5 מיליון מכשירים מתקפלים, לעומת דגמי ה-Note, שנמכרים מדי שנה בכמות של כ-10 מיליון יחידות.

בהתחשב בכך שסמסונג הודיעה כי לא תשיק השנה דגם חדש של ה-Note, מעריכים סוקרי החברה כי היא בעצם מעוניינת לחסל את קו המכשירים הזה, מאחר שאין כמעט הבדלים בולטים בינם ובין סידרת ה-Galaxy S, לאחר שנוספה להם תמיכה ב-S-Pen הייחודי לקו ה-Note, ומכאן ההערכה שהחברה מעוניינת שמכשיריה המתקפלים יחליפו את פלח מכשירי ה-Note, בייחוד על רקע בידולם הבולט מהסדרות האחרות של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים