גם שיאומי בעקבות אפל – Mi 11 הצפוי ישווק ללא מטען

מנכ"ל החברה, ליי ג'אן, אישר בפוסט ברשת ווייבו את החלטת החברה, מסיבות סביבתיות

אפל (Apple), אחרייך… גם יצרנית הסמארטפונים הסינית שיאומי (Xiaomi) אישרה, כי מכשיר Mi 11 הצפוי שלה ישווק ללא מטען, כשהסיבות לכך הן דאגה סביבה.

מנכ"ל החברה, ליי ג'אן, פרסם פוסט ברשת החברתית הסינית ווייבו, שבו כתב, כי לאנשים רבים יש מטענים רבים, שיוצרים נטל סביבתי, ולכן החברה ביטלה את המטען למכשיר ה-Mi 11.

"… לקחנו החלטה חשובה: בתגובה לקריאה להגנה על הסביבה והטכנולוגיה, יבוטל המטען המיותר ב-Mi 11. לכל אחד יש היום מטענים מיותרים, שהם גם בעיה שלהם וגם נטל על הסביבה. אנו מודעים היטב שהחלטה זו אולי לא תובן או תגרום לתלונות. האם יש פתרון טוב יותר בין נוהג תעשייתי להגנת הסביבה?…"

הפוסט של מנכ"ל שיאומי בווייבו

הפוסט של מנכ"ל שיאומי בווייבו

אפל, שהייתה הראשונה לשווק את סידרת ה-iPhone 12 שלה ללא מטען (וגם ללא אוזניות), זכתה לקיתונות של לעג מצד מתחרותיה, בהן סמסונג וגם שיאומי. המודעה של סמסונג, דרך אגב, הוסרה מאז מהרשת, לצד שמועות הולכות ומתרבות שגם הענקית הדרום קוריאנית מתכננת לשווק את קו מכשירי הדגל שלה הצפויים בקרוב ללא מטען וללא אוזניות.

כעת גם שיאומי עושה "סיבוב פרסה": זמן קצר לאחר השקת ה-iPhone 12, פרסמה שיאומי בטוויטר כי "היא לא השאירה דבר מחוץ לקופסה במכשיר ה-Mi 10T Pro, והוסיפה סרטון וידיאו קצר שמראה את קופסת ה-Mi 10T שבתוכה מטען. והנה כעת, גם היא דואגת לסביבה. אי אפשר להתכחש לכך, שאי הכללת המטענים במארזי המכשירים החדשים, מרביתם זהים לאלו שכבר יש לרוב הצרכנים, היא טיעון הגיוני בהיבט הסביבתי, אבל בהתחשב בכך, שמרבית יצרני הסמארטפונים ממשיכים להעלות את המחירים של מכשיריהם החדשים, דומה שבנקודת זמן זו הסרת המטענים מהווה לא פחות מדאגה לסביבה – מענה לשורה התחתונה של התוצאות הכספיות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים