דיווחים: אלה מועדי ההשקה של מכשירי ה-iPhone, ה-iPad וה-Apple Watch החדשים

לפי ציוץ של המדליף הסידרתי ג'ון פרוסר, אפל תשנה את מסורת השקות הסתיו שלה, ותשיק את המוצרים בשתי השקות, כשגם השקת ה-iPhone תתרחש בשני שלבים

IPhone 11 PRO. מתי יגיע ה-12?צילום: אפל

כמדי שנה, ככל שהולך ומתקרב חודש ספטמבר – שהוא חודש ההשקה המסורתי של מכשירי ה-iPhone של אפל (Apple), הולכת ומתעצמת חרושת השמועות סביב תאריך ההשקה והמוצרים החדשים הצפויים.

על הפרק – השמועה האחרונה מפיו של ג'ון פרוסר, אחד המדליפים הסידרתיים, שבדרך כלל מדייק בהדלפות שהוא מפרסם, שצייץ בטוויטר (Twitter) אתמול, כי אפל תשנה השנה את מסורת ההשקות ותפריד אותן לפחות לשתי השקות בתאריכים נפרדים: האחת בספטמבר – של ה-Apple Watch Series 6 ודגמי ה-iPad החדשים, והשנייה באוקטובר – של דגמי ה-iPhone החדשים.

לפי הציוץ שלו, אפל מתכננת להשיק את השעון וה-iPad באמצעות הודעה לעיתונות בשבוע שמתחיל ב-7 בספטמבר, ואת דגמי ה-iPhone – באירוע שיחול בשבוע שמתחיל ב-12 באוקטובר.

גם השקת ה-iPhone, לפי תחזיתו, תפוצל לשני שלבים: דגמי ה-iPhone הרגילים יהיו זמינים להזמנה מוקדמת ב-19 באוקטובר, ולאחר מכן דגמי ה-Pro, שאפשר יהיה להזמינם בתאריך כלשהו בנובמבר.

עוד כתב בהודעתו, כי "לאור ההשקה המאוחרת באוקטובר של ה-iPhone 12 ואי הוודאות לגבי התאריכים המדויקים של דגמי ה-Pro, יש סיכוי שהתאריכים יזוזו/ישתנו".

הציוץ של פרוסר תואם את דבריו של לוקה מאסטרי, סמנכ"ל הכספים של אפל, דאישר בשיחה עם משקיעים בחודש שעבר, כי ה-iPhone יושק כמה שבועות מאוחר מן הרגיל, ורמז לתאריך כלשהו באוקטובר או מאוחר יותר.

לפי הידיעות שפורסמו עד כה (המבוססות על שמועות וניחושים, כמובן), החברה אמורה להשיק ארבעה דגמים של iPhone, בטווח מחירים מגוון: מכשירים מוזלים בגודל 5.4 ו-6.1 אינץ', עם מסך OLED, מצלמה כפולה, מעבד A14 ותושבת אלומיניום, מכשירי קצה עליון בגודל 6.1 ו-6.7 אינץ' מדגמי Pro, עם מסכים משודרגים – קרוב לוודאי עם טכנולוגיית Pro Motion, עם עדשה נוספת, ודגם העילית Pro Max, עם סורק LiDAR. כל הדגמים אמורים לתמוך בקישוריות דור 5. עוד לפי השמועות, עשויה להשיק החברה באחד התאריכים הללו גם את Apple Glass – משקפי מציאות רבודה, שמככבים כבר כמה שבועות בניחושים ובהדלפות כמוצר שבשל להשקה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים