הסיבים האופטיים של פרטנר מגיעים לאילת

בשבועות האחרונים הסתיימה הכנת התשתית בשכונות מגורים באילת לתשתית הסיבים הארצית של פרטנר, המאפשרת גלישה במהירות של עד 1000 מגה-ביט, ובימים הקרובים יחל כבר חיבור הלקוחות לגלישה המהירה

פרטנר

בשבועות האחרונים, וגם תוך כדי משבר הקורונה, פעלו חברת פרטנר, עיריית אילת ומשרד התקשורת על מנת לקדם פרויקט תשתיות תקשורת משמעותי לעיר אילת. בימים האחרונים, החלה קבוצת פרטנר בחיבור שכונות המגורים בעיר לתשתית הסיבים האופטיים הארצית של פרטנר, שתאפשר גלישה במהירות של עד 1,000 מגה-ביט.

בשלב הראשון של הפרויקט חוברו מבנים של העירייה ומוסדות ציבור, ובימים אלו מתקדמת הפריסה בשכונות המגורים ובאזור המלונות. כבר במהלך חודש יוני יוכלו תושבי אילת לתאם התקנה ולהתחבר לתשתית הסיבים האופטיים של פרטנר.

תשתיות סיבים אופטיים מאפשרות לגולש הביתי ליהנות מגלישה של עד 1,000 מגה-ביט, וברמת העיר – התשתיות תומכות בהטמעה של יישומי "עיר חכמה", לניהול בטוח, מתקדם וכלכלי יותר של העיר לרווחת התושבים והמבקרים.

תשתית הסיבים של פרטנר מגיעה כבר ליותר מ-625 אלף משקי בית, שהם יותר מ-30% מהבתים שמחוברים לאינטרנט בישראל, בעשרות ערים בכל רחבי הארץ, בהן עפולה, קריית ביאליק, חיפה, נתניה, הוד השרון, כפר סבא, רעננה, אשדוד, אשקלון, יבנה, ראש העין, קריית גת, מודיעין, ירושלים, תל אביב, באר שבע, ראשון לציון, נס ציונה, ועוד, ומהיום גם אילת.

ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי, מסר: "חיבור העיר לתשתית הסיבים האופטיים היא פעולה מקדמת שתסייע להשביח את התקשורת לגופים, למוסדות וגם לתושבי העיר. בעיר רחוקה כמו העיר אילת יש חשיבות רבה לתקשורת איכותית כמענה משלים לצרכים בכל התחומים, כמו חינוך, רפואה, עסקים, גיוון מקורות תעסוקה ועוד. תקופת הקורונה, שבה האפיקים הדיגיטליים היו דרך ההתקשרות העיקרית שלנו, כמו הלמידה מרחוק, ייעוץ רפואי, ניהול עסקים בזום ועוד, הוכיחה את החשיבות הרבה בטכנולוגיה יעילה ותשתיות תקשורת איכותיות. פעולה זו תשדרג ללא ספק את פוטנציאל ההצלחות של העיר".

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, מסר: "תשתיות תקשורת מתקדמות הן בסיס לצמיחה כלכלית ולקידום טכנולוגי, והחיבור לסיבים האופטיים של פרטנר יסייע לאילת להפוך לעיר תיירות חכמה".

 

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עידו

    עיר חכמה?! מי בכלל יכול להגיד מה זה הולך להיות? אילו ישומים , מלבד מעקב, ניטור ורישום כל מה שכל אזרח עושה ועשה בעיר. שום דבר טוב לא יכול לצמוח מהדבר הזה. ובכלל, מה המחיר הסביבתי של זה? האם תשדורות מיקרוגל קצר מזיקות לבריאות, לילדים? למבוגרים? מה זה עושה לגוף? מחקרים בעולם קובעים חד משמעית כי זה מזיק ביותר, פה אף אחד לא מציע אפילו דיון בנושא. מה הולך פה?

  2. נורית

    מאוד מעניין אך רוצה לדעת באילו שכונות בעיר כבר יש את ההתקנה

אירועים קרובים