דיווח: תקלות במכשירי Pixel 3a ו-3a XL החדשים של גוגל

משתמשים ציינו שהמכשיר לפתע כבה להם, מה שאילץ אותם לבצע אתחול מלא ● גם לאחר ההשקה הקודמת, של ה-Pixel 3, התגלו תקלות, שנפתרו באמצעות עדכוני אבטחה ● האם זה מה שגוגל תעשה גם עכשיו?

צילום אילוסטרציה: PixelMe, BigStock

הודות למחיר ביניים ומצלמה טובה, המשתמשים קיבלו בחיוב את מכשירי גוגל החדשים – ה-Pixel 3a וה-3a XL, אם כי יש כאלה שאצלם לא הכל חלק.

לפי דיווחים שפורסמו באחרונה באתרים שונים, יש משתמשים בשני הדגמים שלפתע החלו לחוות תופעה של כיבוי אקראי של המכשיר, שמאלץ אותם לבצע אתחול מלא. לעתים, הדבר דורש לחיצה על כפתור ההדלקה למשך 30 שניות כדי להשיב את המכשיר לפעולה.

אחד המשתמשים סיפר כי חווה שלושה כיבויים, גם במהלך הלילה, שגרמו לכך שהטלפון לא העיר אותו. הבעיה לא נפתרה גם כשניסה לעבור למצב הבטוח של המכשיר, כדי לנסות ולמנוע הפרעה של יישום כלשהו לפעולתו. הוא אמר כי לדעתו, מדובר בבעיית חומרה. משתמש אחר, שחווה תקלה דומה, ציין כי היא מתרחשת רק כאשר המכשיר מחובר לרשת Wi-Fi, וכאשר הוא מנותק ממנה "נראה שהקריסה הכללית נמנעת".

עוד משתמש, שאף דיווח על התקלה לגוגל, טען כי בחברה יעצו לו לבצע שחזור להגדרות היצרן, מה שהתברר כפעולה יעילה. משתמשים אחרים בחרו להחזיר או להחליף את המכשירים.

עד כה גוגל לא הגיבה פומבית לתקלה, כך שעדיין לא ידוע אם היא מתכננת להפיץ עדכון קושחה שיפתור אותה. גם במכשיר הקודם של גוגל, ה-Pixel 3, התגלו תקלות בתקופה הראשונה להפצתו בשווקים, אך הן נפתרו באמצעות עדכוני אבטחה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים