סמסונג השיקה סמארטפון מתקפל ואת סדרת ה-S10

המכשיר מגיע עם מסך בגודל של 7.3 אינץ', או 4.6 אינץ' כשהוא מקופל, ויהיה ה-Galaxy היקר ביותר: יעלה החל מ-8,000 שקלים ● מכשירי ה-S10 יהיו בגדלים של בין 5.8 ל-6.4 אינץ', ובמחירים שיתחילו ב-3,000 שקלים ● עוד בהשקה: שעון חכם, אוזניות אלחוטיות וצמיד כושר

כמה קיפולים יהיו במכשיר הבא של סמסונג? Galaxy Z Fold 2. צילום: יח"צ

באירוע נוצץ ורב משתתפים בסן פרנסיסקו, באותו אולם שבו נהגה אפל להשיק את מכשיריה לפני שהעתיקה את אירועיה לקמפוס שלה, חגגה אמש (ד') סמסונג עשור ל-Galaxy שלה עם סדרת מכשירים חדשים: חמישה סמארטפונים, אוזניות אלחוטיות, שעון חכם וצמיד כושר.

גולת הכותרת של ההשקה הייתה המכשיר המתקפל שכל העולם ציפה לו, ולפחות ממה שהוצג על הבמה, הוא נראה חדשני ופורץ דרך. המכשיר המתקפל של סמסונג הוא בעל מסך ראשי בגדול 7.3 אינץ', וכאשר הוא מקופל הוא מציג מסך בגודל 4.6 אינץ'. הוא כולל מערך של שש עדשות – שלוש מאחור, שתיים פנימיות ואחת על הכיסוי החיצוני, זיכרון RAM של 12 ג'יגה-בייט ו-512 ג'יגה-בייט לאחסון. כמו כן, הוא מגיע עם שתי סוללות ועוצב בארבעה צבעים: שחור, כחול, ירוק וכסוף. מכירתו תחל באפריל, במחיר של החל מ-1,980 דולר, כאשר בישראל צפוי מחירו לעמוד על החל מ-8,000 שקלים והוא יתחיל להימכר בסוף אפריל.

ממשק המשתמש של המכשיר המתקפל נבנה במיוחד בשבילו, ומאפשר הפעלה מקבילה של שלוש אפליקציות בו זמנית, כמו גם רציפות של אפליקציות – מעבר חלק בין המסך הראשי לאחד המסכים המשניים בכיסוי, כשפותחים או סוגרים את המכשיר.

מה כוללת סדרת ה-S10?

מכשירי הדגל החדשים של החברה הוצגו בהמשך והם כוללים את ה-Galaxy S10, ה-+S10 וה-S10e, שיהיו זמינים לרכישה בשווקים ב-8 במרץ, עם אפשרות להזמנה מוקדמת שנפתחה היום, ואת ה-Galaxy 5G, שיחל להימכר ברבעון השני של השנה (לא בישראל).

החידושים הבולטים במכשירים החדשים הם מסכים שתופסים את קדמת המכשיר כמעט ללא שוליים, חיישן טביעת אצבע המשולב במסך (ב-S10 וב-+S10) ומצלמה קדמית המשולבת בתוך גומה בחלקו הימני העליון של המסך, עם צילום משופר.

ה-Galaxy S10. מקור: סמסונג

ה-Galaxy S10. מקור: סמסונג

ה-Galaxy S10 הסטנדרטי הוא בעל מסך 6.1 אינץ' וארבע מצלמות – שלוש בגבו ואחת קדמית. המכשיר כולל 8 ג'יגה-בייט של זיכרון RAM ונפח אחסון של 128 או 512 ג'יגה-בייט, עם סוללה בת 3,400 מילי-אמפר לשעה. החברה הציגה שיפורים במערך הצילום, המאפשר לבחור בלחיצת אצבע את העדשה המתאימה ביותר לצילום המבוקש. מחירו יהיה החל מ-900 דולר בארצות הברית וכ-3,600 שקלים בישראל.

מכשיר ה-+S10 הגדול יותר הוא בעל מסך של 6.4 אינץ' ומערך צילום של חמש מצלמות – שלוש אחוריות ושתיים קדמיות. הוא כולל אפשרויות שונות של זיכרון RAM – בגדלים של 8 או 12 ג'יגה-בייט, ונפחי אחסון של 128 ו-512 ג'יגה-בייט, או 1 טרה-בייט. הסוללה שלו חזקה יותר – בת 4,100 מילי-אמפר לשעה, ומחירו יעמוד בארצות הברית על החל מ-1000 דולר, ובישראל על החל מ-4,000 שקלים.

ה-+Galaxy S10. מקור: סמסונג

ה-+Galaxy S10. מקור: סמסונג

המכשיר הזול והקטן יותר בסדרה החדשה – ה-S10e – הוא בעל מסך 5.8 אינץ', מערך בן שלוש מצלמות – שתיים אחוריות ואחת קדמית, והוא מציע גם כמה אפשרויות של זיכרון RAM – בנפחים של 6 או 8 ג'יגה-בייט, וכמה אפשרויות של זיכרון אחסון – 128 או 256 ג'יגה-בייט. הסוללה שלו היא בת 3,100 מילי-אמפר לשעה. מחירו ההתחלתי יעמוד בארצות הברית על 750 דולר ובישראל על 3,000 שקלים.

סאני, יבואנית סמסונג לישראל, כבר החלה ברישום מוקדם, ו-5,000 הנרשמים הראשונים יקבלו ערכה בשווי 999 שקלים, שכוללת מטען אלחוטי, מטען לרכב, כרטיס זיכרון של 128 ג'יגה-בייט וחצובה טלסקופית.

תכונות בולטות נוספות במכשירים הן אפשרות לטעינה הפוכה (ב-S10 וב-+S10), המאפשרת להטעין מכשירים אחרים באמצעות הצמדתם לגב המכשיר; אפשרויות לעיבוד תמונה ו-וידיאו באמצעות שיתוף פעולה עם אדובי; אינטגרציה בין אינסטגרם לסמסונג; וממשק הפעלה חדש, One UI, למערכת ההפעלה Android Pie.

מכשירים נוספים

עוד הציגה החברה את ה-Galaxy 5G, שתומך בטכנולוגיית הסלולר של הדור החמישי, שיושק בארצות הברית אצל המפעילה וריזון. גודל המסך שלו הוא 6.7 אינץ' והוא יכלול מערך של שש מצלמות.

המכשירים הלבישים החדשים של סמסונג. מקור: יח"צ

המכשירים הלבישים החדשים של סמסונג. מקור: יח"צ

בתחום המחשוב הלביש הציגה סמסונג את האוזניות האלחוטיות החכמות – Galaxy Buds, שעוצבו בשיתוף AKG וניתנות להפעלה בפקודות קוליות באמצעות ביקסבי, הסייענית הקולית של סמסונג.

השעון החכם החדש – Galaxy Watch Active – עמיד במים ומאפשר לנטר גם לחץ דם, את איכות השינה ופעילויות ספורט.

לצדו של השעון הוצג ה-Galaxy Fit – צמיד כושר, שלפי החברה מאפשר שימוש של עד שבוע ללא הטענה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים