משתמשים מדווחים על תקלות ב-Pixel; גוגל תיקנה חלקית אחת מהן

חלק מבעלי Pixel 3 ו-Pixel 3 XL מדווחים על תקלות בשיחות, בגלישה ב-Wi-Fi ובמצלמה ● התקלה השלישית תוקנה חלקית

ה-Pixel 3 XL של גוגל. מקור: Mliu92, מתוך ויקיפדיה

מאז שהושקו, משתמשים לא מפסיקים לדווח על תקלות בצמד מכשירי הדגל של גוגל – ה-Pixel 3 וה-Pixel 3 XL. בימים האחרונים נראה שלרשימה המתארכת של הבעיות נוספה בעיה חדשה.

רבים מבעלי הפיקסלים מהדור החדש מדווחים על שלל תקלות שקשורות לשיחות טלפון – החל מאיכות קול גרועה, עבור בצליל קטוע או מתכתי ובכשל בהעברת הקול לצד השני (שלא שומע דבר), ועד לזמן חיבור ארוך במיוחד, אפילו של 20 שניות לאחר המענה לשיחה, ופעולה קטועה של המיקרופון.

תלונות רבות מדווחות בפורומים של מוצרי גוגל וב-Reddit, ומהתבססות עליהן עולה שהבעיות אינן קשורות למפעיל זה או אחר או לאחד מזוג המכשירים החדשים, ומתרחשות ביותר ממדינה אחת. הבעיות באות לידי ביטוי הן בשיחות סלולר והן בגלישה ב-Wi-Fi. יש כאלה המדווחים כי נטרול תכונות מתקדמות של מפעילים פותר חלקית את הבעיות, אבל רוב התלונות מעידות על הופעת התקלות בלי שום קשר לשינויים שנעשים בהגדרות המכשיר.

לטענת אלה שמדווחים על התקלות, הבעיות יכולות להופיע רק בחלק מהשיחות, או להופיע בתחילת השיחה בלבד ולפעמים הן לא מתרחשות כלל במשך כמה דקות.

תלונה נוספת עוסקת במצלמה, שעל פי המשתמשים שדיווחו עליה, פיצ'רים של צד שלישי שהוטמעו בה אינם פועלים. יצוין כי באג זה התגלה כבר בחודש שעבר.

לא כל התקלות נפתרו

גוגל מצדה ניפקה אישור להחלפת החומרה לחלק מהמכשירים עם התקלות האלה, אבל במקרים רבים התקלות לא נפתרו. גם איפוס המכשירים או הפעלה במצב בטוח אינם פותרים את התקלות.

לפי הדיווחים, הטלאי שפרסמה גוגל החודש פותר עבור חלק את התקלות, למשל תקלת המצלמה, אולם עבור אחרים עשוי אף להחמירן. משתמשים אחרים מדווחים כי אין לו כל השפעה. מכל מקום, למרות טלאי התיקון, בעלי מכשירים ממשיכים לדווח על התקלות.

גוגל לא הגיבה לבקשות התקשורת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים