מהם הדיווחים האחרונים על ה-Galaxy S החדש?

סמסונג צפויה להשיק בקרוב את המכשיר העשירי בסדרה, עם שורה של חידושים ושיפורים

Galaxy S9. איך ייראה הדור הבא? צילום: סמסונג

יום הולדת 10 הוא סיבה טובה למסיבה גם עבור סמסונג, שתחגוג בקרוב עשור לדגם ה-Galaxy שלה, שהביא אותה למקום הראשון בעולם במכירות הסמארטפונים.

חרושת השמועות על ההפתעות שהחברה מכינה במכשיר ה-S10 הבא רוחשת וסוערת ברשת, ולפי הדיווחים האחרונים, הדגם, המכונה Beyond X, יהיה סמארטפון עם התכונות המתקדמות ביותר האפשריות.

הוול-סטריט ג'ורנל ציטט גורמים המקורבים לנושא, שאמרו שסמסונג מתכננת להשיק ארבעה דגמים מגרסת ה-S10 של המכשיר, כולל דגם עם מסך של 6.7 אינץ, שכאמור, מכונה Beyond X. המכשיר יתמוך בדור החמישי ויכלול מערך של שש מצלמות – שתיים קדמיות וארבע אחוריות.

ההשקה – ככל הנראה, בתערוכת MWC הקרובה

עוד על פי ההערכות, המכשיר יושק בתערוכת הסלולר השנתית בברצלונה, MWC, שתתקיים בפברואר הקרוב. העיתון מדווח אמנם שהחברה תחשוף אותו באמצע פברואר, אך מציין שההשקה המסחרית שלו תלויה בזמינות של רשתות הדור החמישי. עדיין לא ברור אם סמסונג תשיק את המכשיר בדרום קוריאה. כך או כך, קיימים דיווחים שלפיהם היא נמצאת במגעים להשקת המכשיר עם מפעילות דרום קוריאניות, כמו גם עם AT&T ו-T-Mobile.

שלושה הדגמים הנוספים של ה-S10 יהיו פחות עתירי חידושים. לפי הוול-סטריט ג'ורנל הם יגיעו עם מסכים של 5 עד 5.4 אינץ' ויכללו שתיים עד חמש מצלמות. מכל מקום, צפוי גם כי המכשירים יכללו תכונה של "טעינה אלחוטית הפוכה", המאפשרת למכשירים למשוך אנרגיה בצורה אלחוטית ממכשירים אחרים, בדומה ל-Mate 20 Pro של וואווי.

תכונות נוספות בסמארטפון החדש, שכבר דווח עליהן אך מקבלות עוד חיזוקים, הן שמצלמת הסלפי וקורא טביעת האצבע דלו יהיו משובצים במסך ה-Infinity O שסמסונג הציגה באחרונה וישולב במכשיר. ה-Noch המפורסם ייעלם מהמכשיר ובמקומו תהיה גומה קטנה בחלק השמאלי העליון של המסך, שבתוכה תשכון המצלמה הקדמית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים