סמסונג רשמה פטנט על ה-Galaxy Note 9 – בקולומביה

החברה רומזת בכך שהמכשיר הולך ומתקרב ● אלא שנראה שבניגוד למה שסמסונג אומרת, לא יהיו בו חידושים משמעותיים

זה ה-Galaxy Note 8. מה יהיה בדור הבא של המכשיר? צילום: יח"צ

חובבי דגמי ה-Galaxy Note של סמסונג (Samsung) יכולים לשמוח: החברה בכבודה ובעצמה שילחה לעולם רמז לכך שדגם ה-Note 9 הולך ומתקרב – בדמות בקשה לרישום השם המסחרי "Galaxy Note 9" לפני כמה ימים, אבל דווקא בקולומביה. לאחר שסמסונג תבצע רישום דומה בארצות הברית, יוכלו נאמני המכשיר להיות ממש בטוחים ולהירגע.

אמנם, ה-Note 8, שיצא לאחר פרשת ה-Note 7 המתפוצץ, הרגיע את הרוחות, ונראה שסמסונג נחלצה מהמשבר, אבל בכל זאת, יש לחברה תכניות גדולות ל-Note 9 המתקרב. בחודש שעבר התבטא די-ג'יי קו, מנכ"ל סמסונג מובייל, בעניין, ודיבר על "חדשנות משמעותית" שתאפיין את המכשיר. אולם, לפי הערכות והדלפות שפורסמו ברשת, נראה שלא יהיו בו הפתעות גדולות. לפי כמה הערכות, התעתדה סמסונג לשלב במסך של המכשיר החדש קורא טביעות אצבע, אך נראה שהיא ממוקדת יותר בביצועים ובצריכת סוללה. החידוש הזה לא יקרה במכשיר החדש, לאור הערכות שהטכנולוגיה עדיין לא בשלה לייצור המוני – לפחות בששת החודשים הקרובים.

גם החידושים בנושא הסוללה והמצלמה כבר הוטמעו בדגמי ה-S שהושקו באחרונה, ונראה שהם ישולבו גם ב-Note 9 – מה שלא משאיר מקום רב לחדשנות משמעותית אף בהם.

מכל מקום, נראה כי התקווה הגדולה של סמסונג להצלחת המכשיר טמונה בחיקוי מדיניות הוספת הערך והמחיר של אפל (Apple), כלומר שילוב כל התכונות החדשניות האחרונות במכשיר אחד -שיימכר במחירים גבוהים יותר. ידוע כי נתחים משמעותיים ברווחי יצרניות הסלולר נובעים ממכירת מכשירי הפרימיום ולא מכשירי ביניים או מכשירים זולים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים