Moovit השיקה את שירות הנסיעות השיתופיות שלה

מספר חודשים אחרי שהכריזה על פיילוט מרחיבה האפליקציה את השירות לכלל הנהגים והנוסעים ● מעתה, כל נהג רכב פרטי יוכל להציע למשתמשיה להצטרף אליו לנסיעה ויקבל חלק מההוצאות, לפי מספר הקילומטרים

"זזה" לאינטל. מוביט

יזמי אפליקציית Moovit, לתכנון נסיעה בתחבורה ציבורית, הודיעו היום (ב') על הרחבת שירות שיתוף הנסיעות של החברה בישראל. במסגרת זו, היא תפעיל את אפליקציית שיתוף הנסיעות Moovit Carpool לכלל המשתמשים בישראל – שירות שהיה זמין עד כה לכמה מאות נהגים נבחרים.

בעזרת האפליקציה, כל נהג רכב פרטי יכול להציע למשתמשיה להצטרף אליו לנסיעה, ובכך לחסוך בהוצאות. עלות הנסיעה תהיה דומה ולעתים אף זהה לעלות נסיעה מקבילה בתחבורה ציבורית.

Moovit carpool זמינה בחנויות האפליקציות של אפל (Apple) וגוגל (Google), ומהחברה נמסר כי כל נהג יכול להירשם בה ולהציע את נסיעותיו. האפליקציה מסתנכרנת עם אפליקציית הניווט בתחבורה הציבורית של Moovit ומשדכת בין הנהגים לנוסעים.

איך זה עובד?

הנהג שמציע נסיעה מגדיר את זמן היציאה והמסלול באפליקציית הנהג והנוסע מתכנן מסלול כרגיל ב-Moovit. אם יש התאמה בין המסלולים, הנוסע רואה את האפשרות להצטרף לנהג ל-Carpool, יחד עם אפשרויות הנסיעה האחרות בתחבורה ציבורית. ברגע שהנוסע מבקש להצטרף והנהג מאשר את הבקשה – הנסיעה השיתופית נקבעה.

מחיר הנסיעה נקבע לפי תחשיב קבוע כתלות במספר הקילומטרים. הנהג יכול לאסוף עד שלושה נוסעים בנסיעה אחת ולהגיע לחיסכון של מאות שקלים בחודש בהוצאות הדלק. "מטרת השירות היא פתיחת אפשרויות הגעה נוספות לציבור הנוסעים, המבקש להתנייד ללא רכב פרטי ועל ידי כך להביא לחיסכון בכסף ומשאבים לכלל המשתתפים במודל", נמסר מהחברה.

Moovit Carpool. מקור: יח"צ

Moovit Carpool. מקור: יח"צ

"Moovit עושה היום צעד גדול, ואנחנו מקווים שיהיה זה צעד גדול גם עבור המשתמשים שלנו ועבור התחבורה בישראל בכלל", אמר ניר ארז, מנכ"ל החברה. "אחרי פיילוט שבו הישראלים הוכיחו עד כמה הם פתוחים לפתרונות טכנולוגיים חדשניים, החלטנו לפתוח את השירות לכולם".

יצוין כי Moovit carpool מתחרה בשירות דומה של Waze בשם RideWith, שגם הוא החל בפיילוט בישראל והתרחב לפני כמה חודשים לסן פרנסיסקו. אלא שבניגוד לשירות הנסיעות השיתופיות של Moovit, זה של Waze פתוח עדיין למוזמנים בלבד.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. קובי

    אחלה פתרון!! רק חבל שאי אפשר להתחבר לשירות ללא חשבון פייסבוק. כמו כן אני עדיין לא מבין למה לאובר לא אישרו להיכנס...

אירועים קרובים