cut&app – לשמור את האינטרנט ישר לסמארטפון

"תמונה אחת שווה מאלף מילים" הוא משפט שנמצא בבסיסה של העיתונות, על אחת כמה וכמה זו המצולמת בעידן של טלפונים חכמים מועשרי מצלמות חכמים באיכות גבוהה, צלמים מקצועיים לשלוח. כאן נכנסת לתמונה Web Clipper (עד לאחרונה WebSight) אפליקציה ישראלית לאנדרואיד, שמאפשרת ללכוד תמונות מסך מהאינטרנט, לשמור אותן בחשבון אישי ואף לשתף אותן, יחד עם הכתובת שלהן, בעזרת כל אמצעי שיתוף שקיים בטלפון שלכם, כולל דואר אלקטרוני, וכולל אפליקציות שמאחסנות תמונות בטלפון עצמו.

אחרי שנרשמים לשירות, כשהרישום הוא לצורך שמירת התמונות בענן האחסון של החברה, מגיעים למסך הראשי שמאפשר שמציג את התפריט העיקרי של האפליקציה. האפשרות הראשית היא כמובן לבצע לכידה של תמונת מסך מאתר אינטרנט כזה או אחר, אך כאן תוכלו גם לבחור לצפות בתמונות המסך שכבר נשמרו (לחיצה על My Clips), לקבל הוראות כיצד להשתמש באפליקציה (How To), ולפתוח את דפדפן האינטרנט המוגדר כברירת מחדל (Browser).

פתיחת הדפדפן מגלה שבפינה השמאלית התחתונה יש אייקון חדש שחור עם ציור של פעולת חיתוך (Crop) עליו. לחיצה על הצלמית הזו היא אחת הדרכים ללכוד אתר אינטרנט ולהפוך אותו לתמונה. הדרכים האחרות מופיעות כשלוחצים על Capture בתפריט הראשי. אז לצד האפשרות לפתוח את הדפדפן מופיעה שורת כתובת: אפשר להעתיק אליה כתובת של אתר, אם שומרים כתובת כזו בזיכרון, או לכתוב אותה ידנית.

כך או כך, ולא משנה באיזו דרך בוחרים, ובהתאם להגדרות, האפליקציה לוכדת את תמונת המסך ומציגה אותה לעבודה. איזו עבודה? אפשר להגדיר במדויק איזה חלק של האתר רוצים לשמור כתמונה, או את כולו, וזאת באמצעות שימוש במסגרת הקיצוץ שאת הפינות שלה קל מאוד להזיז ולכוון לגוגל הרצוי. לאחר שמסיימים לכוון את המסגרת לוחצים על סימן האישור (ה -V בפינה הימנית העליונה.
המסך הבא מציג את התמונה בפועל ומאפשר לעשות כמה דברים: לחיצה נוספת על V שומרת אותו לאוסף האישי)

לחיצה על Send מאפשרת לשלוח את תמונה לאנשים אחרים, או לשמירה בטלפון עצמו, ולחיצה על Edit פותחת עורך תמונות המבוסס על Aviary שמאפשר לבצע פעולות עיבוד תמונה, החל בכיוון ניגודיות ובהירות ועד שימוש באפקטים שונים או קביעת מיקוד.
אל מסך ההגדרות מגיעים על ידי לחיצה על אייקון גלגל השיניים בתפריט הראשי. במסך זה ניתן לקבוע האם הלכידה תתבצע לרוחב או לאורך, או בהתאם למצב הטלפון, וכן ניתן תחת Clipper Settings לקבוע מה יהיה תחום הלכידה הראשוני של האתר: רוחב (לחיצה על Screen Width בוחרת באופן אוטומטי את הרזולוציה של הטלפון עצמו), אורך מסוים או אורך מלא של האתר, וכן השהיה לפני ביצוע לכידת התמונה בפועל, דבר שיכול להיות חיוני באתרים שמציגים פרסומת לפני שעוברים אל האתר בפועל.

Web Clipper היא אפליקציה שעושה את מה שהיא מבטיחה לעשות היטב. היא מיועדת למי שרוצה להעביר תכנים מבוססי דפדפן ולעשות זאת באופן מדויק, בלי להסתמך על הקלדת כתובות שיכולה, בין השאר, להוביל לטעויות.

להורדת האפליקציה

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ואל

    אפליקציה מדהימה ושימושית , איך לא חשבו על זה קודם .....

אירועים קרובים