דלף לרשת: פרטים חדשים על גלקסי S5

ממשק משתמש חדש המזכיר את מערכת ההפעלה של חלונות, תצוגת K2 עם רזולוציה של 2560X1440 פיקסלים, וסורק מיוחד לאישון העין - אספנו עבורכם את כל מה שהתפרסם ברשת על מכשיר הדגל הבא של סמסונג

סמסונג צילום evleaks@

פרטים חדשים דלפו היום (ב') בנוגע לאחד ממכשירי הטלפון הכי מצופים השנה, הסמסונג (Samsung) גלאקסי S5.

לפי הפרטים שדלפו, שעדיין בעירבון מוגבל כמובן, יצוייד המכשיר בתצוגת2K, עם רזולוציה של 1440X2560 פיקסלים, המכונה QHD. כמו כן, הוא יגיע עם סוללת 2900mAh. פיצ'ר מעניין נוסף שהמכשיר צפוי לכלול הוא חיישן לסריקת אישון העין, ובנוגע לגודל המסך, הצפי הוא לגודל שינוע בין 5 ל-5.2 אינץ'.

בנוסף, בדליפה אחרת, שהגיעה מחשבון הטוויטר (Twitter) של evleaks@, נראה מסך הבית הצפוי של המכשיר, ונראה שהחברה עובדת על ממשק משתמש חדש. לאחר שהשיקה כבר מבחר גדול של טלפונים עם ממשק ה-TouchWiz 3.0, הכיוון הנוכחי של הממשק הוא מינימליסטי יותר: דף הבית הראשי בנוי מעין אריחים שמציעים עדכונים חיים מהיישומים שכלולים במכשיר כמו גם מהרשתות החברתיות השונות אליהן מנוי המשתמש.

לפי התמונות שהודלפו ניתן לראות כדי מסכי הבית בנויים למעשה מכרטיסיות, כשכל כרטיסיה משויכת ליישום מסוים יחיד, בהתאם, ככל הנראה, לבחירת המשתמש. לחיצה על כרטיסיה שכזו מובילה ישירות ליישום המתאים, וניתן לעבור בין דפי הבית השונים באמצעות החלקת אצבע.

במידה רבה מזכיר העיצוב החדש, לפי התמונות לפחות, את העיצוב בו משתמשת מיקרוסופט (Microsoft) בדף הבית של מכשירים המבוססים על ווינדוס פון (Windows Phone), או כפי שמכירים אלו שמשתמשים באפליקציה Google Now בטלפונים שמבוססים על אנדרואיד (Android). גם ממשק ה-BlinkFeed של HTC מציע דרך פעולה דומה.

מעבר לתמונות עדיין לא ברור מה תהיה רמת השליטה של המשתמש בממשק החדש. כך או כך, הוא אמור להיחשף לקראת ההשקה של ה-Galaxy S5 בעוד כחודשיים עד שלושה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים