Sochi 2014 WOW: האפליקציה שתיקח אתכם למסע אולימפי חורפי

משחקי החורף האולימפיים ה-22 אוטוטו מתחילים בסוצ'י שברוסיה, ואם אתם רוצים להתכונן אליהם, האפליקציה הרשמית היא המקום הטוב ביותר להתחיל בו

עד לא מזמן היו עבורנו הישראלים רק משחקים אולימפיים מסוג אחד, אלה שהתרחשו בקיץ פעם בכל ארבע שנים במדינה כזו או אחרת. העלייה הרוסית הגדולה והרעב התקשורתי אחרי סיפורים חדשים, גרמו לחלקנו לפחות להתוודע גם למשחקים האולימפיים האחרים, אלה שקורים בחורף.

ואם לא ידעתם, אז עוד שלושה שבועות, ב-7 בפברואר בסוצ'י שברוסיה, עומדים להיפתח משחקי החורף האולימפיים ה-22 במספר. בינתיים, יותר מאשר ספורט, מלווה את המשחקים האלה ריח חריף של שחיתות מכל הכיוונים, החל מבחירת המקום עבור בדרך בה התנהלו ההכנות לאירוע וכלה באירועים האחרונים בהתקפה האדירה שמתרחשת בחודשים האחרונים ברוסיה כנגד אנשים שאוהבים את בני מינם.

אבל בסופו של דבר המשחקים יצאו לדרך, וכמו כל אירוע ספורטיבי בקנה מידה כזה, לפחות לאורך הימים בהם הם יתקיימו, אנשים כן יתמקדו בספורט, והם יוכלו לעשות זאת גם בעזרת אפליקציה בשם Sochi 2014 WOW שהושקה על ידי סמסונג (Samsung), אחת מנותני החסות העיקריים לאירוע, עבור מכשירי אנדרואיד (Android).

אז מה תספק לנו האפליקציה? תוצאות בזמן אמת, טבלת מדליות, לוח שעות יומי לאירועים השונים ופיצ'רים רבים נוספים, אבל עוד לפני כן היא מציעה הרבה מאוד חומר מעניין שכולל חדשות מסביב למשחקים, חיוביות בלבד כמובן למקרה ששאלתם, קטעים שמציגים את אזורי התחרויות, סרטוני וידאו בהם מוצגים ספורטאי עבר וגם שלושת הקמעות האולימפיים, וכן מידע מלא על כל התחרויות שייערכו במהלך ימי המשחקים.

האפליקציה גם מאפשרת לבחור מדינה מועדפת וספורטאי או ספורט מועדפים כדי לספק עבורם מידע כבר במסך הראשי שלה, אך תפריט שמופיע בעת לחיצה על הצלמית של האפליקציה מאפשר לגשת במהירות לכל אחד מהחלקים האחרים שלה. אחד הפיצ'רים החביבים הוא סוגי הספורט השונים: לאלה מאיתנו שלא מכירים מספיק, האפליקציה גם מספקת הדרכה קצרה לגבי הדרך בה הם מתנהלים. כן, זו ההזדמנות לה תמיד חיכיתם: ללמוד איך לשחק קרלינג (Curling).

האפליקציה מאפשרת לעקוב גם אחרי הספורטאים ולוח הזמנים שלהם, שכבר נמצא בה, והיא אף נותנת את האפשרות להגדיר התראות שיזכירו לכם שאירוע מסוים מתחיל. אולי אפילו תצליחו לראות אותו באיזה אתר אירופאי או באינטרנט: אני די בטוח שלפחות ביורוספורט ישדרו חלק ממשחקי ההוקי קרח, מבחינתי הדבר הכי באירוע החורפי הזה, כמובן לצד המזחלות המטורפות.

אם אתם רוצים לשקוע לעולם חדש שאתם לא מכירים, זו ההזדמנות שלכם עם Sochi 2014 WOW. אם אתם כבר מאלה שמכירים ועוקבים, תמצאו כאן אפליקציה מקצועית מכל הכיוונים, כמו שאפשר היה לצפות מאפליקציה שמלווה משחקים אולימפיים מסוג כלשהו.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים