Cal: האפליקציה שקל לתכנן איתה את היומן

אנשי Any.do, מתוכנות תכנון המטלות היותר טובות בשוק, הוציאו לא מכבר לוח שנה דיגיטלי מותאם לאנדרואיד, שניתן להשתמש בו במחשב הנייח, בסמארטפון ובטאבלט ● Cal עוזרת בפשטות ובמהירות לדעת מתי הפגישה הבאה והאם היומן של מחר עמוס במיוחד

סוף השנה כבר מעבר לפינה וכל מיני גופים מוציאים לקראתו לוחות שנה – מנייר. זוהרם של לוחות השנה המודפסים אמנם הועם בעקבות השתלטות המכשירים הדיגיטליים, אך הם עדיין שם, ואפילו יש להם שוק.

אלא שעם הזמן פותחו לוחות שנה דיגיטליים, שמייתרים את הצורך בקשקושים על הלוחות מנייר ועושים את כל העניין הרבה יותר פשוט וברור. יותר קל בעזרתם לתכנן היטב מתי מתקיימות הפגישות שיש להשתתף בהן ולנסות לשלב אותן כך שלא יפגעו במטלות היום יומיות ההכרחיות שצריך לבצע. אנשי עסקים רבים בכלל ובתחומי הטלקום וה-IT בפרט יכולים לשלב בהם גם כנסים, מפגשי משווקים ואירועים שונים של החברה. לפעמים הרי צריך לגבש את העובדים.

אפליקציית לוח שנה דיגיטלית שמחשיבה את עצמה צריכה להיות מותאמת לשימוש במספר מכשירים – מהמחשב השולחני בעבודה דרך הטלפון הנייד ועד לטאבלט. כך, לדוגמה, אפשר להתעדכן דרכה בערב, כשצופים בסרט במחשב הלוח, מתי מתקיימת פגישה מסוימת ביום המחרת. כמו כן, עליה לאפשר להפעיל כמה יומנים במקביל ולסנכרן לוחות שנה בין מספר פלטפורמות. זה בדיוק מה שמבטיחה Cal, אפליקציה חדשה מבית היוצר של אנשי Any.do, אחת מתוכנות תכנון המטלות היותר טובות שקיימות ב-Google Play כיום. לא במפתיע, Cal מאפשרת לסנכרן לתוך לוח השנה גם את המטלות שמוכנסות ב-Any.do.

מעבר לכל, Cal היא אפליקציה מאוד נעימה לעין. היא מאפשרת להציג על המסך רק חלק מלוח השנה או את כולו, כאשר ברקע מוצגת תמונה איכותית שנבחרת באופן אוטומטי מבין מגוון של אפשרויות שמציעה האפליקציה. המשתמש יכול לבחור את הקטגוריות מהן יישלפו התמונות המוצגות.

המעבר בין החודשים מתבצע בהחלקת האצבע ימינה ושמאלה, והימים בהם כבר משובצת פעילות כלשהי מסומנים בנקודה קטנה, אך בולטת מספיק, מתחת לתאריך. כדי להכניס פגישה חדשה לוחצים על כפתור הפלוס, שממוקם בפינה הימנית העליונה של המסך, או עוברים ליום בו הפגישה אמורה להתקיים.

שורה של צלמיות שנמצאת מתחת לשם שרוצים להעניק לפעילות שקובעים מאפשרת להוסיף הערות, אנשים שאמורים להשתתף בפעילות, מפה שמראה את המיקום שלה, או לקבוע האם מדובר באירוע חד פעמי או כזה שחוזר על עצמו – פעם ביום, בחודש או בשנה.

גם האפשרויות להתראות שהאפליקציה כוללת חכמות מהרגיל. אפשר לקבוע לקבל התראה במספר מועדים שונים, למשל התראה אחת יום לפני הפגישה, התראה שנייה שעתיים לפני ושלישית – רבע שעה לפני. ניתן גם לקבוע זאת כברירת מחדל בהגדרות של האפליקציה.

כשנמצאים בעמוד הראשי של Cal ביום בו יש פעילות, אפשר לראות מתחת לתצוגת החודש את כל הפעילויות המתוכננות לאותו יום לפי סדר השעות. במקרה של יום עמוס במיוחד, היכולת לצמצמם את הדף המוצג בגרירה כלפי מעלה בהחלט הופכת לשימושית.

מדובר באפליקציה שמיועדת לסביבת האנדרואיד (Android) ובאופן טבעי, מסונכרנת מול לוחות השנה של גוגל (Google) עצמה. בניסיונות שביצעתי, הסנכרון פעל במהירות בעת כתיבה באפליקציה ובדיקה במחשב, וגם ההפך. כמו כן, היא מגיבה באופן כללי מהר מאוד וגם הווידג'ט שלה נחמד.

אם אתם מכירים את Any.do ואהבתם אותה, Cal היא תוספת הגיונית וצפויה לארסנל האפליקציות שלכם. אם אתם לא מכירים את Any.do, כדאי לכם להוריד את Cal ולהיווכח שהיא אחת מאפליקציות לוחות השנה הטובות שיש בסביבה.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אמיר

    האפליקציה אינה נתמכת בגרסאות הישנות של אנדרואיד (לי יש סמסונג S2 עם גרסה 2.3.5).

אירועים קרובים