אלווריון תימכר לוואלי טלקום תמורת 3.3 מיליון דולרים

וואלי טלקום תשלם עבור אלווריון 1.5 מיליון דולרים בתשלום מיידי ותשלום נוסף של 1.8 מיליון בתוך כשנה ● המכירה כוללת את נכסי החברה ופעילותה, אך לא את הפטנטים שלה ● רו"ח יואב כפיר, כונה הנכסים של אלווריון, ציין כי הוא פועל בנוסף למכירת הפטנטים של החברה וכי כבר קיבל הצעה בעניין

26/08/2013 14:28

סוף לצרות של אלווריון? החברה הגישה לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה לאשר את מכירתה לוואלי טלקום, תמורת 3.3 מיליון דולרים. המכירה כוללת את נכסי החברה ופעילותה, אך לא את הפטנטים שלה.

לפי הבקשה, וואלי טלקום תשלם מיידית 1.5 מיליון דולרים ואת היתר, בסך לפחות 1.8 מיליון, היא תשלם בתוך שנה. סכום נוסף, מעבר לאותם 1.8 מיליון דולרים, יתקבל בכפוף למכירת המלאי של החברה ויתרות לקוחות על ידי וואלי טלקום. בנוסף, תשלם זו חצי מיליון דולרים עבור הקצאת מניות חדשות.

רו"ח יואב כפיר, כונס הנכסים של אלווריון, כתב בבקשה שוואלי טלקום הציעה את ההצעה הגבוהה ביותר לרכישת החברה ולכן הוא מבקש מבית המשפט לאשרה. הוא הוסיף, כי בנפרד מהמכירה לוואלי טלקום, הוא פועל למכור את הפטנטים של אלווריון. לדבריו, חברת WI-LAN כבר הציעה לרכוש את הפטנטים של אלווריון תמורת 600 אלף דולרים. רו"ח כפיר ציין שההצעות הללו בסופו של דבר יאפשרו לאלווריון להחזיר מחצית מסכום החוב שלה, שעומד כיום על כ-23 מיליון דולר.

אלווריון הוקמה ב-1992 תחת השם BreezeCOM. שמה של החברה שונה לאלווריון לאחר שהיא התאחדה ב-2001 עם Floware Wireless Systems. החברה משווקת מערכות לספקי שירותי טלפון ואינטרנט (ISP) ולמפעילי רשתות פרטיות. כמו כן, היא מציעה פתרונות לכיסוי המתרחב של רשתות סלולריות ניידות במדינות מתפתחות ובאזורים אחרים בהם קיימת בעיית נגישות. הבעיות בחברה הופיעו כשמפעילות סלולריות החלו לאמץ את תקן התקשורת LTE על פני תקן Wi-MaX, שעליו מבוססים המוצרים של אלווריון.

ברבעון הראשון של השנה הציגה אלווריון צלילה של 45% בהכנסות ל-8.52 מיליון דולרים וזינוק של 18.52% בהפסד הנקי ל-3.2 מיליון. מניותיה של אלווריון רשמו בשבוע שעבר ירידה של 41.8% בתום יום המסחר בבורסה באחד העם וכן ירידה של 47.14% בנאסד"ק. בחודש שעבר הגישו כ-40 עובדי החברה בקשה דחופה למינוי מפרק זמני, בשל חובותיה לעובדים, שלטענתם מסתכמים ביותר משבעה מיליון שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים