המכבייה ה-19 נפתחת בלי יישום לטלפונים ניידים; האם האוסטרלים משלימים את התמונה?

גולשים מניידים שמתעניינים בנעשה באולימפיאדה היהודית יצטרכו להיכנס לאתר של המכביה ● לעומת זאת, המשלחת האוסטרלית למשחקים פיתחה יישום בו ניתן לראות חדשות, מדליות ותמונות של חבריה ● חלק מהיישום האוסטרלי מתייחס גם למשלחות אחרות - אבל זה לא מספיק

משפט אחד חוזר על עצמו ברוב כנסי המפתחים: "דפדפן האינטרנט הוא היישום הכי פופולרי בטלפונים חכמים ובטאבלטים, בהפרש גדול משאר היישומים". נראה שמארגני המכביה ה-19, שיוצאת הערב (ה') לדרך בירושלים, מאמינים מאוד באמרה הזו. עובדה, גם מאמץ רב לחפש אחר אפליקציה של האולימפיאדה היהודית מעלה חרס, הן באנדרואיד (Android) והן ב-iOS. אי לכך, 9,000 המשתתפים בתחרויות והמתעניינים הרבים בהן ברחבי העולם ייאלצו לפנות לאתר של המכביה כדי לחפש חדשות, תוצאות וסיכומים על המשחקים.

עם זאת, חיפוש מדוקדק יותר העלה שיש צדיקה בסדום – המשלחת האוסטרלית, שהשיקה יישום לאנדרואיד שילווה אותה לאורך המשחקים וינסה להעביר לחברים שנשארו בבית, ולמי שמתעניין, משהו מהאירועים ומהחוויה של המשחקים.

רישום קצר ליישום מוביל את המשתמש לעמוד החדשות, בו מוצגים סיפורים שקשורים למכביה, לא רק על המשלחת האוסטרלית. כך, לדוגמה, ניתן למצוא בו ידיעה על הצטרפותו של כוכב ה-NBA אמר'ה סטודמייר לנבחרת הכדורסל הקנדית למכביה, כמו גם סיפור על אחד מחברי המשלחת שבגיל 30 חגג את בר המצווה שלא חגג בגיל 13 בכותל המערבי.

היישום, שמבוסס על שילוב היברידי בין יישום לסביבת אנדרואיד ו-HTML 5, מאפשר גם לגשת מתוכו לאתר האינטרנט של מכבי אוסטרליה, לדף הפייסבוק (Facebook), לתמונות שקשורות למשלחת ולדפים שמציגים את כל התחרויות בהן משתתפים הספורטאים. כך, לדוגמה, ניתן לבדוק מיהם השחקנים שמרכיבים את הנבחרות השונות של משחקי הכדור, לברר היכן נערכים המשחקים ובהמשך אף יעלה עמוד שיפרט את המדליות השונות.

מדובר ביישום מקיף למדי, אבל חבל שהוא מקיף רק משלחת אחת. אם נבחרת אוסטרליה למשחקים יכולה הייתה להכין יישום כזה עבור עצמה, אפשר בהחלט לבוא בטענות למארגני המכביה שלא חשבו ליצור יישום מתאים לטלפונים חכמים וטאבלטים.

בכל זאת, אם ברצונכם לעקוב אחרי עלילות המשלחת האוסטרלית במכביה, אתם יכולים להוריד את היישום מכאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים